Fujitsun uusi kassapääte mahtuu pienimpäänkin kioskiin

Helsinki 2.12.2014 – Fujitsun uusi modulaarinen kassapääte on pienikokoinen, joten se mahtuu tarvittaessa pienimpäänkin kioskiin ja soveltuu hyvin myös itsepalvelukassaksi.

TeamPoS 7000 S-Series -kassapäätteen voi asentaa myyntitiskin alle, jolloin pöytätilan voi käyttää järkevämmin esimerkiksi myytävien tavaroiden esittelyyn.

Uudet kassapäätteet valmistetaan Saksassa samassa tehtaassa kuin Fujitsun pc:t.

Kaikki TeamPoS 7000 -perheen laitteet – kassalaatikko ja näyttö mukaan lukien – voivat käyttää samaa tehonlähdettä, jolloin jaloissa pyörii vähemmän kaapeleita. Samalla asennuskulut ja sähkönkulutus pienenevät. Uuden, integroidun tehonlähteen 90 prosentin tehokkuus vähentää myös lämmön tuotantoa.

Kassapäätteessä käytetään Intelin neljännen sukupolven suorittimia. Viimeisin Active Management Technology -hallintaohjelmisto pitää kokonaiskäyttökustannukset alhaalla ja auttaa parantamaan laitteiden käytettävyyttä. Kassapäätteen lisäksi Fujitsu tuo markkinoille siihen sopivan D75-kosketusnäytön.

TeamPoS 7000 S-Series -kassapääte ja D75-näyttö ovat saatavissa tammikuusta 2015 alkaen.

Lisätietoja:
Fujitsu Finland Oy
Timo Launonen, palvelujohtaja
p. 045 7880 1084, timo.launonen@fi.fujitsu.com

Satu Pelttari, viestintäjohtaja

Fujitsun kuvapankki: http://mediaportal.ts.fujitsu.com/pages/portal.php

Fujitsu on johtava japanilainen ict-yritys, joka tarjoaa laajan valikoiman teknologiatuotteita sekä ict-ratkaisuja ja -palveluja. Noin 162 000 fujitsulaista palvelee asiakkaita 100 maassa. Hyödynnämme kokemustamme ja ict:n mahdollisuuksia muokataksemme tulevaisuutta yhdessä asiakkaidemme kanssa. Fujitsun liikevaihto oli 4,8 triljoonaa jeniä (46 miljardia USD) 31.3.2014 päättyneellä tilikaudella. Suomessa Fujitsun palveluksessa työskentelee 2 600 ihmistä. Lisää tietoa: www.fujitsu.com/fi