Fujitsun uutuus yhdistää tabletin ja kannettavan parhaat puolet

Fujitsun uusi STYLISTIC Q702 on hybriditabletti, joka toimii yhtä lailla monipuolisena tablettina kuin tehokkaana kannettavana. Tablettilaite muuntuu kannettavaksi, kun siihen kiinnittää lisäakun sisältävän näppäimistön. Yksi plus yksi on tällä kertaa yksi.

Kevyt hybridilaite soveltuu hyvin liikkuvaan työhön. Näppäimistön lisäakun avulla töitä voi tehdä tarvittaessa koko päivän ilman ulkoista virtalähdettä. 11,6-tuumaista kosketusnäyttöä on helppo lukea auringonpaisteessakin, ja laite tukee 3G- tai 4G-verkkoja.

Päivittäisen käytön aiheuttamien naarmujen ja kolhujen vähentämiseksi STYLISTIC Q702 on suojattu kevyellä mutta kestävällä magnesiumkuorella. Ilman näppäimistöä laite painaa vain 850 grammaa.

Laitteessa olevien tietojen turvaamiseksi siinä on biometrinen sormenjälkianturi, tuki Computrace-ratkaisulle kadonneen tai varastetun laitteen löytämiseksi, kiintolevy- ja BIOS-salasanasuojaus, Trusted Platform Module -suojaus sekä Intelin Anti-Theft-teknologia, jonka avulla kadonneen tai varastetun laitteen käyttö voidaan estää.

STYLISTIC Q702 -hybrideissä käytetään Intelin kolmannen sukupolven Core i3- tai i5-suorittimia. Laitteisiin saa myös Intelin vPro-hallintateknologian.

STYLISTIC Q702 tulee markkinoille syyskuussa, ja sen hinnat alkavat 1399 eurosta.

Tuotepäällikkö Jari Pietarinen
puh. 050 346 6227, sähköposti: jari.pietarinen@fi.fujitsu.com

Fujitsu on johtava japanilainen ict-yritys, joka tarjoaa laajan valikoiman teknologiatuotteita sekä ict-ratkaisuja ja -palveluja. Yli 170 000 fujitsulaista palvelee asiakkaita 100 maassa. Hyödynnämme kokemustamme ja ict:n mahdollisuuksia muokataksemme tulevaisuutta yhdessä asiakkaidemme kanssa. Fujitsun liikevaihto oli 41 miljardia euroa 31.3.2012 päättyneellä tilikaudella. Suomessa Fujitsun palveluksessa työskentelee 2 900 ihmistä. Lisää tietoa: www.fujitsu.com/fi