Isoworks fuusioituu Fujitsu Finlandiin

Isoworks fuusioituu Fujitsu Finlandiin 1.6.2016. Päätöksen taustalla on Fujitsun yhtiörakenteen yksinkertaistaminen sekä toimintamallien yhtenäistäminen. Isoworksin henkilöstö siirtyy kesäkuun alusta alkaen ns. vanhoina työntekijöinä Fujitsun palvelukseen.

”Isoworks perustettiin aikanaan tekemään omistajayhtiöidensä huolto- ja ylläpitotöitä. Viime vuosina painopisteemme on ollut yhä enemmän ulkoisen liiketoiminnan kasvattamisessa”, sanoo Isoworksin toimitusjohtaja Marko Savolainen. ”Fuusio on luonteva jatko tälle kehitykselle.”

Fujitsu vastaa 1.6. alkaen Isoworksin sopimuksista ja palvelut tuotetaan jatkossakin sopimusmallin mukaan. Isoworksin Patjanen ja Patjanen for Business -ratkaisut pk-sektorille tulevat vahvistamaan Fujitsun ratkaisu- ja palvelutarjontaa.

”Fuusion myötä kykenemme tuomaan entistä paremmin Fujitsun kansainvälisen organisaation ja osaamisen asiakkaidemme saataville”, Savolainen sanoo.

Fujitsu on johtava japanilainen ict-yritys, joka tarjoaa laajan valikoiman teknologiatuotteita sekä ict-ratkaisuja ja -palveluja. Noin 159 000 fujitsulaista palvelee asiakkaita 100 maassa. Hyödynnämme kokemustamme ja ict:n mahdollisuuksia muokataksemme tulevaisuutta yhdessä asiakkaidemme kanssa. Fujitsun liikevaihto oli 4,8 triljoonaa jeniä (40 miljardia USD) 31.3.2015 päättyneellä tilikaudella. Suomen-Fujitsun palveluksessa työskentelee 2 600 ihmistä. Lisää tietoa: www.fujitsu.com/fi