FYSIO 2000 liittyy osaksi Fysiosta

Lehdistötiedote 2.8.2022

FYSIO 2000 Oy siirtyy osaksi Fysios-ketjua 2.9.2022 alkaen. Fysios on vuonna 2015 perustettu valtakunnallinen terapiaketju, johon kuuluu yli 100 toimipistettä yli 50 paikkakunnalla, ja se työllistää jo 1 000 alan ammattilaista. Fysios on osa Mehiläistä.

FYSIO 2000 aloitti fysioterapiatoiminnan Ilmajoella vuonna 2000 ja laajensi kuntosalitoimintaan vuonna 2013. FYSIO 2000 hyvinvointikeskuksia löytyy Helsingistä, Vantaalta, Tampereelta, Seinäjoelta ja Ilmajoelta. Toimintaa on lisäksi Vaasassa ja Lapualla. Yritys tarjoaa fysioterapia-, toimintaterapia- ja kuntosalipalveluita 30 hyvinvoinnin ammattilaisen voimin. Erikoisosaamista löytyy neurologisen sekä tuki- ja liikuntaelinfysioterapian lisäksi urheilufysioterapiasta, osteopatiasta, psykofyysisestä fysioterapiasta, lymfaterapiasta ja eläinavusteisesta toimintaterapiasta.

- Fysioksen arvot, visio ja missio ovat hyvin lähellä omiamme. Fysioksella arvostetaan työntekijöitä ja yrittäjämäistä yrityskulttuuria, sanoo FYSIO 2000:n yrittäjäpariskunnan Tuija Tuuri.

- Fysios pystyy takaamaan kuntosali- ja terapiapalveluiden jatkuvuuden ja odotamme mielenkiinnolla yhdistymisen tuomia mahdollisuuksia; jopa uusia uralla etenemismahdollisuuksia, jatkaa yrityksen perustaja Timo Tuuri.

- Meillä Fysioksessa toiminnan ytimessä ovat ainutlaatuinen asiakaskokemus ja terapeuttien vahva osaaminen, jota kehitämme jatkuvasti muun muassa henkilökuntamme koulutuksilla. Olemme todella iloisia, kun FYSIO 2000 liittyy mukaan ja saamme heidän ammattitaitoiset terapeuttinsa täydentämään toimintaamme, päättää Fysioksen johtaja Heikki Tiitinen.

Yrityksen toiminta jatkuu normaalisti yritysjärjestelyjen myötä Helsingissä, Vantaalla, Tampereella, Seinäjoella, Ilmajoella, Vaasassa ja Lapualla vanhoissa tutuissa osoitteissa.

Lisätietoja:

- FYSIO 2000, Timo Tuuri, p. 044 529 5064

- Fysios, Heikki Tiitinen, p. 0400 648 663

FYSIO 2000 tarjoaa fysioterapia-, toimintaterapia- ja kuntosalipalveluita. FYSIO 2000 hyvinvointikeskuksia löytyy Helsingistä, Vantaalta, Tampereelta, Seinäjoelta ja Ilmajoelta. Toimintaa on lisäksi Vaasassa ja Lapualla. www.fysio2000.fi

Fysios on valtakunnallinen terapiaketju, johon kuuluu yli 100 toimipistettä yli 50 paikkakunnalla ja se työllistää jo 1 000 ammattilaista. Fysios on ollut 1.2.2022 alkaen osa Mehiläinen-konsernia. www.fysios.fi