Fysioksen toiminta laajenee Turussa – avaa uuden vastaanoton

Lehdistötiedote 3.5.2022

Fysios on avannut uuden vastaanoton Kunto- ja hyvinvointikeskus Studio Onen yhteyteen Turun Pitkämäessä 2.5. Kuntosalin kolmannessa kerroksessa oleviin tiloihin rakennettiin Fysiokselle 4 huonetta. Fysios Turku Pitkämäen toimipiste työllistää viisi terveydenhuollon ammattilaista.

- Uusi toimipiste tuo fysioterapiapalvelut lähemmäksi kasvavan ja kehittyvän Pitkämäen alueen asiakkaita. Loistava harjoitteluympäristö sekä tiivis yhteistyö liikuntakeskuksen palveluiden kanssa monipuolistavat jo ennestään vahvaa Turun alueen Fysios-tarjontaa. Olemme iloisia voidessamme tarjota Pitkämäessä kaikkiin fysioterapiatarpeisiin huippuosaajien ammattitaitoisen avun, kertoo Fysioksen aluejohtaja Hanna Urrila.

Fysios Turku Pitkämäki tarjoaa tuki- ja liikuntaelin fysioterapiaa. Erikoisosaamista on muun muassa OMT-fysioterapiassa, urheilufysioterapiassa, hieronnassa ja faskiakäsittelyssä.

- On ollut hieno kokemus osallistua uuden toimipaikan perustamiseen. Tilamme mahdollistavat loistavasti aktiivisen ja yksilöllisen fysioterapian kaikkien asiakkaiden osalta. Fysios Turku Pitkämäestä löydät varmasti ammattitaitoisen ja mukavan fysioterapeutin auttamaan itseäsi, sanoo toimipisteen esihenkilö, fysioterapeutti Miika Väisänen.

Fysios Turku Pitkämäki sijaitsee hyvien kulkuyhteyksien päässä osoitteessa Pitkämäenkatu 6 a.

Lisätietoja:

- Fysios, Hanna Urrila, hanna.urrila@fysios.fi, p. 040 515 8063
- Fysios, Miika Väisänen, miika.vaisanen@fysios.fi, p. 044 337 9268

Fysios on valtakunnallinen fysioterapiaketju, johon kuuluu yli 100 toimipistettä yli 50 paikkakunnalla ja se työllistää yli 800 ammattilaista. Fysios on ollut 1.2.2022 alkaen osa Mehiläinen-konsernia. www.fysios.fi