Lappeenrantalaisen Treenixin fysioterapiapalvelut osaksi Fysiosta

Lehdistötiedote 10.8.2022

Hyvinvointikeskus Treenixin fysioterapiapalvelut siirtyvät osaksi Mehiläisen Fysios-ketjua 12.8.2022 alkaen. Fysioterapiatoiminta ja tutut ammattilaiset jatkavat normaalisti vanhassa osoitteessa Lappeenrannan Prisman rakennuksessa. Myös Urheilu Mehiläisen palvelut löytyvät jatkossa saman katon alta – ensimmäisenä koko Etelä-Karjalan alueella.

Hyvinvointikeskus Treenix on tarjonnut fysioterapiapalveluita vuodesta 2007 alkaen. Yritys työllistää neljä terveydenhuollon ammattilaista. Erikoisosaamista löytyy tuki- ja liikuntaelinfysioterapiasta, lantionpohjan fysioterapiasta sekä alaraajafysioterapiasta.

- Olemme todella innoissamme tästä muutoksesta. Yhdessä pystymme tarjoamaan uudenlaista ja monipuolista terveyteen ja hyvinvointiin liittyvää palvelua. Fysios keskittyy fysioterapian kehittämiseen ja fysioterapeuttimme pääsevät tulevaisuudessa tekemään entistä monipuolisemmin omaa työtään osana merkittävää valtakunnallista osaajaverkostoa. Me yrittäjät voimme puolestamme keskittyä kehittämään liikuntaklubin palveluita sekä kokonaisvaltaista valmennustoimintaa, sanoo Treenixin perustaja Mari Ravattinen.

Yrityskaupan jälkeen palvelut monipuolistuvat. Samoissa tiloissa aloittaa myös Urheilu Mehiläinen.

- Urheilu Mehiläisen toimintaa Etelä-Karjalaan lähtee kehittämään Mehiläisen urheilufysioterapeutti Marko Rossi. On hienoa päästä laajentamaan lappeenrantalaisten hyvinvointipalveluita ja olemme iloisia saadessamme Treenixin ammattitaitoiset terapeutit joukkoomme, jatkaa Fysioksen johtaja Heikki Tiitinen.

Yrityksen fysioterapiatoiminta ja henkilökunta jatkavat yritysjärjestelyn jälkeen normaalisti osoitteessa Teollisuuskatu 8–11 C.

Lisätietoja:

- Treenix, toimitusjohtaja Mari Ravattinen, p. 040 731 1098
- Fysios, johtaja Heikki Tiitinen, p. 0400 648 663

Treenix on hyvinvointikeskus, joka on perustettu vuonna 2007. Yrityksen palveluita ovat fysioterapia, kuntosali ja liikuntaryhmät, fysiatrian erikoislääkärit, työhyvinvointi sekä yritysryhmät. www.treenix.fi

Fysios on valtakunnallinen terapiaketju, johon kuuluu yli 100 toimipistettä yli 50 paikkakunnalla ja se työllistää yli 1 000 ammattilaista. Fysios on ollut 1.2.2022 alkaen osa Mehiläinen-konsernia. www.fysios.fi