Lohjan Fysikaalinen Hoitolaitos liittyy osaksi Fysiosta

Lehdistötiedote 14.4.2022

Lohjan Fysikaalinen Hoitolaitos Oy siirtyy osaksi Fysios-ketjua 14.4.2022 alkaen. Fysios on vuonna 2015 perustettu valtakunnallinen fysioterapiaketju, johon kuuluu yli 100 toimipistettä yli 50 paikkakunnalla, ja se työllistää jo yli 800 alan ammattilaista. Fysios on osa Mehiläistä.

Lohjan Fysikaalinen Hoitolaitos on perustettu vuonna 1970 ja se on yksi Lohjan vanhimpia yrityksiä. Yritys työllistää kuusi terveydenhuollon ammattilaista ja erikoisosaamista yrityksellä on muun muassa neurologisesta fysioterapiasta, OMT-fysioterapiasta, urheilufysioterapiasta, lymfaterapiasta, Voice Massage -terapiasta sekä purentalihasten fysioterapiasta.

- Fysios mahdollistaa meille sen, että terapeuttimme voivat keskittyä parhaan mahdollisen fysioterapian tarjoamiseen asiakkaille. Fysioksen valtakunnalliseen verkostoon pääsy sekä laaja mahdollisuus kehittää ja ylläpitää jo laajaa osaamistamme olivat isossa roolissa Fysioksen “terapiaperheeseen” liittymisessä, sanoo Lohjan Fysikaalisen Hoitolaitoksen yrittäjä Jukka Kesälä.

- Fysioksen toiminta perustuu koulutettuun ammattitaitoiseen henkilökuntaan ja toiminnan jatkuvaan kehittämiseen. Olemme iloisia saadessamme Lohjan osaavan tiimin ammattilaisia joukkoomme, ja voimme yhdessä palvella asiakkaita entistä paremmin, jatkaa Fysioksen aluejohtaja Tea Wessman.

Lohjan Fysikaalisen hoitolaitoksen toiminta jatkuu yritysjärjestelyn jälkeen normaalisti osoitteessa Kauppakatu 5.

Lisätietoja:

-          Lohjan Fysikaalinen Hoitolaitos, Jukka Kesälä, p. 0500 453 615
          Fysios, Tea Wessman, p. 044 585 9027

Fysios on valtakunnallinen fysioterapiaketju, johon kuuluu yli 100 toimipistettä yli 50 paikkakunnalla ja se työllistää yli 800 ammattilaista. Fysios on ollut 1.2.2022 alkaen osa Mehiläinen-konsernia. www.fysios.fi

Lohjan Fysikaalinen Hoitolaitos Oy on perustettu vuonna 1970 ja se on yksi Lohjan vanhimpia yrityksiä. Erikoisosaamista yrityksellä on mm. neurologisesta fysioterapiasta, OMT-fysioterapiasta, urheilufysioterapiasta, lymfaterapia, Voice Massage sekä purentalihasten fysioterapiasta. www.lohfyhoi.fi