Tempurin juhlavuoden uutuus on Oak Dream

Kymmenen vuotta Suomessa toiminut Tempur esittelee Habitare-messuilla syksyn uutuuksia. Taantuma ei ole vähentänyt ihmisten kiinnostusta hyvinvointiin, vaan entistä useampi on valinnut Tempur-tuotteen. Aiemmin juhlavuonna esitelty Dream-sarjan Walnut Dream by Tempur on jo muodostunut sisustajien suosikiksi.

Tempur Suomi osallistuu Habitare-messuille juhlatunnelmissa, sillä Nasan kehittämästä kehonlämmön tunnistavasta ja painetta vähentävästä materiaalista valmistetut Tempur-patjat, -vuoteet ja -tyynyt esiteltiin suomalaisille tasan kymmenen vuotta sitten. Vuosikymmenen aikana suomalaiset ovat löytäneet hyvinvoinnin lähteekseen Tempurin, ja kuin juhlavuoden kunniaksi yhtiön Suomen myynti on taantumasta huolimatta edelleen kasvussa. – Taloustutkimuksen teettämän suuren patja- ja vuodetutkimuksen antia oli muun muassa, että kaikista vuodebrändeistä Tempur on kuluttajien mielestä paras selälle, siis ergonomisin. Tähän perustuukin esimerkiksi Tempur-tyynyjen ja -patjojen noin 40 prosentin kasvu huonekaluliike Vepsäläisellä, maajohtaja Arto Melanko sanoo. Tammiunilla yhtenäisyyttä makuuhuoneeseen Tempur julkistaa Habitare-messuilla tammisen Oak Dream by Tempur -uutusvuoteen. Kokopuinen vuode täydentää Dream-sarjaa, johon kuuluvat yöpöytä, päätypenkki ja vaatekaappi, joilla makuuhuoneeseen saa yhtenäisen ilmeen. Oak Dream -vuoteen hinta yhdessä Original Kombi -patjojen (15 x 160 x 200 cm) kanssa alkaen 3 329 euroa. Aiemmin Dream-sarjassa on esitelty juhlavuoden erikoisuutena Walnut Dream by Tempur -vuode, josta on muodostunut sisustajien suosikki. Suuren suosionsa ansiosta se jää juhlavuoden jälkeen Vepsäläisen mallistoon. Walnut Dream -vuoteen hinta Original Kombi -patjoilla (15 x 160 x 200 cm) on 2 490 eurosta ylöspäin. Dream-paketit sisältävät kokopuurungon, patjat, pohjat, jalat ja päädyn. Habitaressa on lisäksi esillä monipuolinen Skandinaavinen vuodevalikoima, joka täydentyy kokonaan valkoisella sekä pähkinän sävyisellä runkovaihtoehdolla. Muunneltavaan vuodekokonaisuuteen voi valita verhoillun tai puisen rungon ja päädyn sekä jalat tai jalkaelementit, molemmat kahdesta eri vaihtoehdosta (tammi tai teräs). Skandinaavisen malliston vuoteiden hinnat alkaen 1 490 euroa. Säätöpohjaan uutta teknologiaa Uusien sänkymallien lisäksi Tempur esittelee Habitaressa uutta teknologiaa hyödyntävän Elevation-säätövuoteen. Tempur Elevationin erikoisuus on kehykseen integroitu moottori, joka ei vie tilaa sängyn alta. Säätöpohja sopii vakiomittaisiin vuoteisiin lisäosana rimapohjan tilalle. Lisäksi vuoteeseen saa kiinni led-valaisimen, joka nousee ja laskee säätöpohjan mukana. Näin sänky ei jää yläasennossa varjoon kuten voi käydä seinä- tai yöpöytävalon kanssa, ja lukeminen on miellyttävämpää. Tempur Elevation -säätöpohjan hinta on 690 euroa. Tempurin uutuudet ovat esillä Helsingin Messukeskuksen Habitare-messuilla 9.–13. syyskuuta 2009 Vepsäläisen osastolla. Messutarjouksena Tempur-vuoteen ostaja saa Elevation-säätöpohjan tavallisen rimapohjan hinnalla (30 euroa). Tempur-tyynyn mukana saa helppokäyttöisen ja tehokkaan Pallukka-hierontavälineen. Tempur-jälleenmyyjiä ovat muun muassa Vepsäläinen, Stockmann, Bedroom Vepsäläinen, Instrumentarium ja monet laatukalustajat. Kuvamateriaali: www.gp-viestinta.fi/kuvapankki/tempur Lisätietoja: