G4S Cash 360 vie rahankäsittelyn uudelle aikakaudelle

Osana maailman johtavaa turvallisuusalan konsernia G4S Cash Services (Finland) Oy hyödyntää palveluiden, tuotteiden ja työvälineiden kehittämisessä kansainvälistä kokemusta ja osaamista. G4S tuo asiakkaidensa ulottuville rahankäsittelyn ja arvokuljetuksen uusimmat innovaatiot. G4S:n Cash 360 -ratkaisun avulla rahankäsittelyprosessi automatisoidaan, jolloin rahankäsittelyyn käytettävä aika vähenee merkittävästi ja turvallisuus paranee.

Cash 360 ratkaisussa asiakkaan tiloihin asennetaan asiakkaan tarpeiden mukaan määritelty rahankäsittelylaite, josta voidaan nostaa pohjakassoja ja tallettaa myynti. Kaikki laitetapahtumat tallentuvat G4S:n tietokantaan sekä laite- että käyttäjäkohtaisesti. Pohjakassat määritellään kunkin asiakkaan tarpeen mukaan ja nostoraja voidaan määritellä käyttäjäkohtaisesti. Talletuksia ja vaihtorahan nostoja voidaan tarvittaessa tehdä työvuoron aikana. G4S valvoo laitteita etäyhteyden avulla ja vastaa laitteiden kassanhallinnasta. Talletusten tyhjennykset ja vaihtorahatäydennykset suoritetaan G4S:n toimesta tarpeen mukaan, jolloin asiakkaan ei tarvitse huolehtia arvokuljetusten ja vaihtorahan tilaamisesta. Asiakkaat saavat käyttöoikeuden asiakasportaaliin, josta he pääsevät tarkastelemaan laitteiden tapahtumaraportteja. Cash 360 sisältää rahankäsittelylaitteet sekä niiden asennuksen ja ylläpidon mukaan lukien arvokuljetus- ja kassanhallintapalvelut. Ratkaisu soveltuu erilaisiin tarpeisiin niin pienille kuin suurillekin yrityksille kassatoimistoon sekä kassalinjastolle. Lisäksi G4S on tuomassa itsepalveluratkaisua kassalinjastolle. Cash 360 tuo rahankäsittelyyn tehokkuutta, tarkkuutta ja turvallisuutta. Automatisoitu rahankäsittelyprosessi pienentää merkittävästi rahankäsittelyyn kuluvaa aikaa, jolloin vapautuva työpanos voidaan hyödyntää ydinliiketoimintaan. Laitteiden myötä laskentavirheiden määrä pienenee eikä kassaan pääse kertymään liikaa rahaa. Lisäksi laitteet tunnistavat väärennökset. Asiakasportaalin kautta ladattavista raporteista saadaan tarkkaa ja ajantasaista tietoa käteisen kierrosta toimipisteillä. Tietoa voidaan hyödyntää taloussuunnittelussa ja sisäisessä tarkastuksessa. Lisätietoja: