Vakuutusyhtiö Tapiola ja G4S laajentavat yhteistyötään

Keskinäinen Vakuutusyhtiö Tapiola ja maailman suurin turvallisuusalan toimija G4S laajentavat yhteis-työtään. Kyseessä on erittäin merkittävä yhteistyöhanke, joka tuo huomattavia etuja vakuutuksenotta-jalle niin kotivakuutuksesta kuin lukitus- ja turvapalveluistakin.

Tapiolan ja G4S:n yhteistyö on uusi ja merkittävä askel niin vakuutus- kuin turvallisuusalallakin. Tavoitteena on parantaa kuluttajan tietoisuutta kodin riskeistä sekä ennen kaikkea tuoda lähelle kuluttajaa ne keinot, joilla vahin-koja voidaan estää ennalta. Tapiola antaa vakuutuksenottajalle huomattavan alennuksen vakuutusmaksuista silloin, kun asunto on varustettu valvotuilla murto-, vuoto- ja savuilmaisimilla. Lisäetua saa vielä turvalukituksesta. G4S tarjoaa Tapiolasta kotivakuutuksen ottaneille laajennetun G4S Kotiturvapalvelun etuhintaan. Etua saa myös lukitustuotteista. - Olemme yhdessä Tapiolan kanssa nähneet kodin turvallisuuden laajempana kokonaisuutena, joka ei ole pelkkä murtosuojaus. Turvallinen koti on turvallinen kauttaaltaan: se sisältää luotettavan lukituksen, tekniset välineet murron, vuotovahingon ja savun ilmaisemiseen, sekä näihin liittyvän valvontapalvelun. G4S ja Tapiola uskovat, että turvallisuusasioita korostamalla ja konkreettisia ratkaisuja kuluttajan saataville tuomalla pystymme pienen-tämään ja mahdollisesti estämään vahinkoja, kertoo Janne Laakso G4S:ltä. Suomessa sattuu vuosittain tuhansia tulipaloja, vuotovahinkoja sekä asuntomurtoja. Näiden vahinkojen seurauk-set voivat olla uhka terveydelle, ja lisäksi niiden vahinkokustannukset ovat suuret. Vaikka vahinkoja voi tehok-kaasti estää ennalta, vain murto-osassa suomalaiskoteja on turvajärjestelmä ja -palvelu. - Hyvin usein ainoana uhkana koetaan murto, eikä sitäkään yleensä pidetä omalla kohdalla todennäköisenä. Usein hälytysjärjestelmän hankinta koetaan liian hankalaksi ja kalliiksi. Mielikuvat elävät syvällä, ja meillä on Tapiolan kanssa yhteinen tahto ja tavoite lisätä kuluttajien turvallisuustietoisuutta, Laakso toteaa. – Sama koskee myös useita pienyrityksiä. Siksi olemme tuoneet markkinoille G4S Yritysturva –palvelun, josta myös annamme etua Tapiolan vakuutusasiakkaille. LISÄTIETOJA: G4S Security Services Oy, Janne Laakso, 040 513 2799 ja Vakuutusyhtiö Tapiola, Matias Ruponen, 040 825 3070 www.tapiola.fi/g4s