• Genero/

Genero ja A-lehtien Sisältöstudio ovat nyt Genero – tähtäimessä kansainvälinen kasvu

Report this content

A-lehtien kasvumarkkinointiliiketoiminta, johon kuuluvat Sisältöstudio ja Genero Oy yhdistyvät yhtenäisen Genero-brändin alle.

1.1.2020 toimintansa aloittavassa kasvumarkkinointitiimissä työskentelee yli 80 ammattilaista, mikä nostaa Generon alallaan Suomen suurimpien joukkoon.

-  Uudella toimintamallilla kasvua haetaan samanaikaisesti monelta eri osa-alueelta ja markkinalta. Toimimme monien asiakkaidemme kanssa globaalisti jo nyt. Alkuvuodesta avattava toimistomme Tukholmassa vauhdittaa Pohjoismaissa toimivien asiakkaidemme kasvua, toteaa Generon toimitusjohtaja Rasmus Östman

Journalismi yhdistyy kasvumarkkinointiin

Generon maaliskuussa Taloustutkimuksella teettämän kyselyn mukaan monimutkaistuvassa markkinoinnin maailmassa asiakkaat tarvitsevat uudenlaista kokonaisnäkemystä markkinointipalvelujen ostamiseen ja liian monien kumppanien karsimiseen.

-  Kasvu ei ole vain tekninen asia. Ensiluokkaista sisältöä ei voi unohtaa. Kasvu lähtee siitä, että on strateginen näkemys ja ymmärrys oikeanlaisista sisällöistä, sekä ammattitaito tehdä niitä, A-lehtien Sisältöstudiota luotsannut Sari Mikkonen-Mannila linjaa.

Hän vastaa Generossa sisältöjen ja luovan suunnittelun johtamisesta.

Genero tarjoaa nyt samasta paikasta strategisen ja luovan suunnittelun, sisällöntuotannon, kasvuhakkeroinnin sekä verkkopalveluiden suunnittelun ja toteutuksen.

- Yhdistymisen myötä meillä on A-lehtien lähes 90 vuoden kokemus tarinankerronnasta ja Generon 10 vuoden edelläkävijyys kasvumarkkinoinnista. Toimisto, joka osaa itse kasvaa, on uskottava myös kasvattamaan asiakkaan liiketoimintaa, Mikkonen-Mannila sanoo.

Kuvassa Generon johtoryhmäläiset Sari Mikkonen-Mannila, Rasmus Östman, Anne Rissanen, Sebastian Östman, Caroline Lindberg ja Mikaela Nyman.

Lisätietoja: Toimitusjohtaja Rasmus Östman p. +358 40 742 9523, rasmus@genero.fi
                    Johtaja Sari Mikkonen-Mannila   p. +358 50 387 8308, sari@genero.fi

Genero Helsinki
Tammasaarenkatu 3

Directions

Genero Pietarsaari
Alholminkatu 4
68600 Pietarsaari

Directions

Tulokselliseen digitaaliseen markkinointiin keskittyvä Genero auttaa kumppaneitaan kasvamaan ja menestymään tarjoamalla kokonaisvaltaisia markkinointiviestinnän ratkaisuja ja journalistisesti laadukkaita sisältöjä. Genero on osa A-lehdet-konsernia. Genero työllistää n. 80 henkilöä ja sillä on toimipisteet Helsingissä ja Pietarsaaressa ja vuoden 2020 alusta myös Tukholmassa. Lue lisää www.genero.fi

Avainsanat:

Genero ja A-lehtien Sisältöstudio ovat nyt Genero
Journalismi yhdistyy kasvumarkkinointiin
Tweettaa
Genero tarjoaa samasta paikasta strategisen ja luovan suunnittelun, sisällöntuotannon, kasvuhakkeroinnin sekä verkkopalveluiden suunnittelun ja toteutuksen.

Lainaukset

Uudella toimintamallilla kasvua haetaan samanaikaisesti monelta eri osa-alueelta ja markkinalta. Toimimme monien asiakkaidemme kanssa globaalisti jo nyt. Alkuvuodesta avattava toimistomme Tukholmassa vauhdittaa Pohjoismaissa toimivien asiakkaidemme kasvua.
Generon toimitusjohtaja Rasmus Östman
Kasvu ei ole vain tekninen asia. Ensiluokkaista sisältöä ei voi unohtaa. Kasvu lähtee siitä, että on strateginen näkemys ja ymmärrys oikeanlaisista sisällöistä, sekä ammattitaito tehdä niitä.
Johtaja Sari Mikkonen-Mannila
Yhdistymisen myötä meillä on A-lehtien lähes 90 vuoden kokemus tarinankerronnasta ja Generon 10 vuoden edelläkävijyys kasvumarkkinoinnista. Toimisto, joka osaa itse kasvaa, on uskottava myös kasvattamaan asiakkaan liiketoimintaa.
Johtaja Sari Mikkonen-Mannila