Kasvumarkkinointitoimisto Genero laajentaa toimintansa Ruotsiin

Report this content

Brändien rakentamiseen ja myynnin kasvattamiseen digitaalisissa kanavissa keskittynyt kasvumarkkinointitoimisto Genero tähtää uuteen kasvuun laajentamalla toimintansa Ruotsiin.

Genero kasvoi edellisvuonna 32 prosenttia ja tänä vuonna liikevaihto yltää n. 8 miljoonaan euroon.
-  Olemme työskennelleet asiakkaiden kanssa Ruotsin markkinoilla jo vuodesta 2011. Ruotsin osuus myynnistä on kasvanut viime vuoden aikana merkittävästi, ja myös osa kotimaisista asiakkaistamme kasvattaa liiketoimintaansa Ruotsiin. Nämä ovat perustelut sille, miksi aloitamme liiketoiminnan Ruotsissa, Generon operatiivinen johtaja ja perustajajäsen Sebastian Östman kertoo.

-  Toimiston avaaminen Ruotsiin on Generolle luonnollinen seuraava askel, sillä meillä on käytännön kokemusta Pohjoismaiden markkinoista. Myöskään ruotsin kieli ei ole meille kynnys, koska Generon perustajien äidinkieli on ruotsi, Generon toimitusjohtaja ja perustajajäsen Rasmus Östman lisää.

Genero rekrytoi Ruotsiin paikalliset osaajat

Genero rekrytoi parhaillaan yritysjohtajaa Ruotsiin avattavaan toimistoon.
- Luomme Tukholmaan paikallisen tiimin, joka palvelee paikan päällä nykyisiä asiakkaitamme ja kasvattaa toimintaa Ruotsissa. Tavoitteemme on kasvaa asiakkaidemme kanssa niin Suomessa, Ruotsissa kuin kansainvälisestikin, Sebastian Östman linjaa.

Generon liiketoiminta vahvistui viime keväänä, kun suomalainen mediakonserni A-Lehdet osti enemmistöosuuden Generosta. Tämän jälkeen kasvua on syntynyt yhdessä kotimaisten ja ulkomaisten yritysten, kuten italialaisen tomaattibrändi Muttin, kanssa.

- Tavoitteemme on alusta lähtien ollut luoda asiakkaillemme parhaat mahdolliset tulokset kanavasta riippumatta. Viime vuosien voimakas kasvu ja kehitys osoittavat, että toimistoille, jotka yhdistävät strategian ja luovan suunnittelun tekniikkaan ja datavetoiseen markkinointiin, on olemassa aito tarve. Yhdessä A-lehdet-konsernin kanssa pystymme luomaan relevanttia ja kiinnostavaa sisältöä, Rasmus Östman sanoo.

Generon johtava Growth Hacker ja partneri Christopher Oksman näkee, että kilpaillussa markkinassa Generon kaltaiselle kasvumarkkinointitoimistolle on tilausta, sillä perinteiseen mainostoimistoon verrattuna kasvua pystytään hakemaan samanaikaisesti monelta eri osa-alueelta.

Kuvat: https://drive.google.com/drive/u/0/folders/1kFnRS7CBOPRd6ZXuxKcmilluCxJ_SHLm

Lisätietoja: Toimitusjohtaja Rasmus Östman, p. +358 40 742 9523, rasmus@genero.fi

Genero Helsinki
Tammasaarenkatu 3

Directions

Genero Pietarsaari
Alholminkatu 4
68600 Pietarsaari

Directions

Tulokselliseen digitaaliseen markkinointiin keskittyvä Genero auttaa kumppaneitaan kasvamaan ja menestymään tarjoamalla kokonaisvaltaisia markkinointiviestinnän ratkaisuja. Genero on osa A-lehdet-konsernia. Vuonna 2018 Generon liikevaihto oli 5 miljoonaa euroa ja henkilöstömäärä n. 50. Yrityksellä on toimipisteet Helsingissä ja Pietarsaaressa. Lue lisää www.genero.fi

Avainsanat:

Genero on osa A-lehdet konsernia
Tweettaa
Generolla on toimipisteet Helsingissä ja Pietarsaaressa. Genero avaa nyt toimiston Tukholmaan.
Tweettaa
Genero on kasvanut viime vuonna merkittävästi yhdessä kotimaisten ja kansainvälisten asiakkaidensa kanssa parantaen kannattavuuttaan. Yrityksen liikevaihto kasvoi vuoden 2018 joulukuussa edellisvuoteen verrattuna 1,5 miljoonaa euroa.

Lainaukset

Olemme työskennelleet asiakkaiden kanssa Ruotsin markkinoilla jo vuodesta 2011. Ruotsin osuus myynnistä on kasvanut viime vuoden aikana merkittävästi, ja myös osa kotimaisista asiakkaistamme kasvattaa liiketoimintaansa Ruotsiin. Nämä ovat perustelut sille, miksi aloitamme liiketoiminnan Ruotsissa.
Generon operatiivinen johtaja ja perustajajäsen Sebastian Östman
Toimiston avaaminen Ruotsiin on Generolle luonnollinen seuraava askel, sillä meillä on käytännön kokemusta Pohjoismaiden markkinoista. Myöskään ruotsin kieli ei ole meille kynnys, koska Generon perustajien äidinkieli on ruotsi.
Generon toimitusjohtaja ja perustajajäsen Rasmus Östman
Luomme Tukholmaan paikallisen tiimin, joka palvelee paikan päällä nykyisiä asiakkaitamme ja kasvattaa toimintaa Ruotsissa. Tavoitteemme on kasvaa asiakkaidemme kanssa niin Suomessa, Ruotsissa kuin kansainvälisestikin.
Generon operatiivinen johtaja ja perustajajäsen Sebastian Östman
Tavoitteemme on alusta lähtien ollut luoda asiakkaillemme parhaat mahdolliset tulokset kanavasta riippumatta. Viime vuosien voimakas kasvu ja kehitys osoittavat, että toimistoille, jotka yhdistävät strategian ja luovan suunnittelun tekniikkaan ja datavetoiseen markkinointiin, on olemassa aito tarve. Yhdessä A-lehdet-konsernin kanssa pystymme luomaan relevanttia ja kiinnostavaa sisältöä.
Generon toimitusjohtaja ja perustajajäsen Rasmus Östman