Asim Shaikhista Geobear Nordicin uusi toimitusjohtaja

Report this content

Asim Shaikh nimitettiin Geobear Nordicin uudeksi toimitusjohtajaksi 13. toukokuuta. Hänellä on kattava kokemus alasta, painopisteen ollessa maanparannuksessa ja perustusten vahvistamisessa, ja vankka tausta Geobearilla, jossa hän on työskennellyt useiden vuosien ajan kansainvälisten projektien parissa.

Shaikh aloitti Geobearilla vuonna 2013 ja on siitä lähtien työskennellyt eri rooleissa kehittääkseen ja kasvattaakseen liiketoimintaa useissa eri maissa. Aikaisemmin Shaikh on työskennellyt Oraclessa, Synygyssä ja Phenomenassa, joissa hän keskittyi johtamaan myyntiä ja laajentamaan markkinoita uusille maantieteellisille alueille.

Suomen ja Ruotsin toiminnot ovat kasvuvaiheessa, ja Shaikhin taidot Puolan markkinoiden rakentamisesta geopolymeeri-injektoinnin saralla tunnetuksi brändiksi ja yhä edelleen kasvavaksi liiketoiminnaksi ovat suureksi hyödyksi.

”Olemme iloisia voidessamme toivottaa Asimin tervetulleeksi pohjoismaisista toiminnoista vastaavaan tiimiimme. Hän tekee intohimoisesti töitä saavuttaakseen tuloksia ja tuntee yhtiössä hankkimansa kokemuksen ansiosta toimialan läpikotaisin”, Geobear-konsernin omistaja Otso Lahtinen kertoo.

Geobearin tulevaisuudesta Pohjoismaissa Shaikh kertoo seuraavaa:

”Visionani on tehdä Geobearista asiakkaidemme ensisijainen valinta silloin, kun he etsivät ratkaisua kohtaamiinsa painumaongelmiin – riippumatta siitä, onko kyse yksityisasunnoista, yrityskiinteistöistä vai Pohjoismaiden infrastruktuurimarkkinoista.”

”Mutta ensin keskitymme luomaan kasvua kiinnittämällä huomiota oikeisiin asioihin, kouluttamalla henkilöstöämme sekä palkkaamalla lahjakkaita osaajia ja pitämällä heidät yrityksessämme. Pohjoismaisilla markkinoilla on paljon potentiaalia, ja me aiomme luoda organisaation, joka pyrkii kasvamaan asiakastyytyväisyydestä tinkimättä.”

Pohjoismaiden Geobear-tiimi toivottaa Asim Shaikhin tervetulleeksi ja odottaa innolla, mitä vuoden 2019 toinen puolisko tuo tullessaan.

Ota Yhteyttä

Julia Erikson
Marketing Manager Nordics
julia.erikson@geobear.com

Geobear on yksityinen, globaalisti toimiva maaperäongelmien ratkaisemiseen erikoistunut yritys, joka tarjoaa häiriöttömiä ja arvoa lisääviä ratkaisuja pientaloasiakkaille sekä kaupallisiin ja infrastruktuurin kohteisiin. Lähes 40 vuoden aikana Geobear on toimittanut yli 200 000 projektia ympäri maailman soveltamalla innovatiivista geopolymeeritekniikkaansa vieden rakennusteollisuutta kohti koko yhteiskunnan tehokkuutta parantavia pohjanvahvistusratkaisuja.

Pikafaktat

Lainaukset