Wingcopter ja Scanfly Lidar järjestemien integrointi

Report this content

Geozone AG ylpeänä ilmoittaa, että se on kehittänyt järjestelmien integroinnin Wingcopterin ja Scanfly Lidarin välille.

WINGCOPTER on hybridi drone (VTOL), joka lentää huippunopeudella ja näyttää linnulta! Dronella on valmiudet pystysuoraan käynnistykseen ja laskeutumiseen ja Wingcopter pystyy lentämään pitkiä matkoja missä tahansa maastossa. Riippuen hyötykuormasta, Wingcopterin kantama on 100km. Drone tarjoaa helikopterin ohjattavuuden lentokoneen eduilla!

Leijunta tilassa, moottorit siiven edessä ja takana toimivat, kun ne ovat siiven ylä- ja alapuolella eteenpäin lentäessä. Tämä ainutlaatuinen rakenne antaa Wingcopterille maksimaalisen tasapainotuksen, jotta se voi lentää moitteettomasti jopa kulmassa ja myös eteenpäin lentäessä maksimi nopeudella pitkiä matkoja.

Varmistaakseen, että Wingcopter tarjoaa parhaan mahdollisen tuloksen maanmittauksessa, Goezone on löytänyt kokonaisvaltaisen ratkaisun 3D Kartoitus Lidariin SCANFLY LIDARIN kanssa! Tämä järjestelmä on kehitetty erityisesti UAV-sovellukselle ja integroidulle inertiaaliselle mittayksikölle (IMU), joka on yhdistelmä INS:saa ja GNNS:sää, jossa SLAM algoritmit toimivat yhdessä, joka takaa parhaan tarkkuuden kartoituksen aikana, jossa GPS-signaalia ei ole.

Scanfly Lidar tarjoaa absoluuttisen paikannuksen ja yhteensopivuuden, koska koordinaattien mittauksen tarkkuutta voidaan parantaa RINEX tietojen avulla omasta GPS asemasta tai kolmanne osapuolen verkosta. Riippuen tarvittavista tiedoista, viedyt tiedostot voidaan käsitellä kolmannen osapuolen toimesta jokaisessa sovelluksessa. Luotu point cloup voidaan siirtää suosituimpiin tiedostomuotoihin tai 3D Target Ohjelmiston Smart Käsittelyyn.

Scanflyen avainsana on HELPPOKÄYTTÖINEN: erittäin helppo käyttää ja määrittää. Käyttäjän ainoa huoli on käynnistys, lentäminen ja mittaaminen.

Wingcopterin ja Scanfly Lidarin yhdistelmä luo droning järjestelmän, joka antaa sinulle parhaan mahdollisen tuloksen kartoituksellesi!

Wingcopterin Kyvyt

• Huippunopeus: 130 km/h
  • Max. kantama: 100 km
  • Max. hyötykuorma: 2 kg