Gigaset C300 - Helppokäyttöinen puhelin, huippuluokkainen ääni

Gigaset C300 on Gigasetin viimeisin malli, jossa yhdistyvät käyttäjäystävällisyys, upea muotoilu ja laadukkuus. Huippuluokkainen ääni on selkeä osoitus tästä. Äänen laadukkuus on havaittavissa sekä tavallisten puhelujen että neuvottelupuhelujen aikana, jolloin ääni kuuluu luurin kaiuttimesta. Gigasetin ECO DECT -tekniikan ansiosta puhelimen energiankulutus on erittäin alhainen, mikä mahdollistaa pitkät valmius- ja puheajat.

Gigaset C300 on valmistettu laadukkaasti. Se sisältää esimerkiksi ergonomisesti muotoillun metallisen näppäimistön, joka mahdollistaa tarkat näppäinpainallukset. Myös selkein valikoin varustettu suuri, terävä värinäyttö lisää käyttäjäystävällisyyttä. Toiminnot ja yhteystiedot näkyvät näytöllä helppolukuisessa muodossa. Puhelimen muistiin voidaan tallentaa jopa 250 nimeä ja puhelinnumeroa. Soittoääntä voidaan muokata tarpeen mukaan muun muassa siten, että puhelin muuttaa soittoäänen hiljaisemmaksi ja miellyttävämmäksi esimerkiksi öisin. Soittoääni voidaan myös poistaa käytöstä kokonaan siten, että puhelin ei soi lainkaan tuntemattomista numeroista tulevien puhelujen yhteydessä. Viimeiset 30 puhelua voidaan tallentaa puhelimen muistiin, mikä koskee sekä vastattuja että vastaamattomia puheluja. Puhelimessa on myös tekstiviestitoiminto, jolla voidaan lähettää ja vastaanottaa enintään 160 merkkiä sisältäviä viestejä. Lisäksi puhelin on varustettu herätyskellolla ja monilla muilla hyödyllisillä toiminnoilla. Kaikkien uusien Gigaset-mallien tavoin C300 kuluttaa erittäin vähän energiaa ECO DECT -tekniikan ansiosta. Tuloksena on jopa 300 tunnin valmiusaika ja jopa 20 tunnin puheaika. Puhelin säätää itse tarvitsemansa signaalivahvuuden, joka muuttuu automaattisesti riippuen etäisyydestä tukiasemaan. Kun luuri asetetaan tukiasemaan, puhelin siirtyy lepotilaan eikä käytä yhtään energiaa ECO Plus -tilan ansiosta.

Gigaset C300 ilmestyy liikkeisiin heinäkuussa, ja sen arvioitu vähittäismyyntihinta on 50 euroa.

Tiedustelut tai lehdistö-/testikappaleet: Titti Hagenfeldt / Gigaset Communications Sweden AB. Matkapuhelin: +46739829534 Sähköposti: titti.hagenfeldt@gigaset.com

Gigaset Communications GmbH on yksi maailman suurimmista langattomien puhelinten valmistajista ja DECT-puhelinten markkinajohtaja Euroopassa. Münchenissä päämajaansa pitävä yritys kehittää, valmistaa ja myy laadukkaita tuotteita Siemens Gigaset -tuotemerkillä. Tuotevalikoimaan kuuluu niin lankapuhelimia kuin VoIP-laitteita. Päätuotantolaitos sijaitsee Bocholtissa Saksassa. Tuotteiden valmistuksessa noudatetaan tiukimpia mahdollisia laatu- ja ympäristöstandardeja. Gigaset Communications GmbH kuuluu ARQUES Industries AG -konserniin (http://www.arques.de).

Lisätietoja Gigaset Communicationsista on verkkosivustolla http://www.gigaset.com/se. Gigaset Communications GmbH on yksi maailman suurimmista langattomien puhelinten valmistajista ja DECT-puhelinten markkinajohtaja Euroopassa. Münchenissä päämajaansa pitävä yritys kehittää, valmistaa ja myy laadukkaita tuotteita Siemens Gigaset -tuotemerkillä. Tuotevalikoimaan kuuluu niin lankapuhelimia kuin VoIP-laitteita. Päätuotantolaitos sijaitsee Bocholtissa Saksassa. Tuotteiden valmistuksessa noudatetaan tiukimpia mahdollisia laatu- ja ympäristöstandardeja. Gigaset Communications on Siemens-tuotemerkin lisenssinhaltija. Gigaset Communications GmbH kuuluu ARQUES Industries AG -konserniin (http://www.arques.de). Lisää lehdistötiedotteita on saatavilla osoitteessa http://www.gigaset.com/se/press.