• Gigaset/

Gigaset L410 -handsfree-klipsi – täydellinen liikkumisen vapaus ja rennot puhelut

Helsinki, 15.6.2011 – Gigaset L410 -handsfree-klipsi tarjoaa innovatiivisen ratkaisun kaikille, jotka haluavat puhua puhelimessa ja tehdä samalla muita asioita. Se antaa mahdollisuuden liikkua ja pitää kädet vapaana, ja silti puheluiden äänenlaatu on erinomainen. Toisin kuin korvalla pidettävä kuuloke, Gigaset L410 kiinnitetään klipsillä vaatteisiin. Koska laite painaa vain 30 grammaa, se on erittäin huomaamaton käyttää. Kompaktille uutuustuotteelle on jo myönnetty arvostettu Red Dot -muotoilupalkinto vuodelta 2011 sen hienostuneen, elegantin muotoilun ja helppokäyttöisyyden ansiosta – laite on suunniteltu käytettäväksi vain kahdella näppäimellä.

Gigaset L410 DECT -handsfree-klipsin ansiosta kotona voi nyt liikkua vapaasti ja hoitaa muita asioita puhelimessa puhuessa – kokata, työskennellä tietokoneella tai surffata Internetissä. Gigaset Communicationsin tekemän tutkimuksen mukaan 79 prosenttia vastaajista tekee puhelimessa puhuessaan myös muuta. Usein tämä tarkoittaa kotitöiden hoitamista: 29 prosenttia valmistaa ruokaa tai tekee askareita keittiössä, 29 prosenttia järjestelee tavaroita, silittää tai pesee pyykkiä, ja 27 prosenttia on tietokoneella ja kirjoittaa samalla.

Kompakti, kannettava ja ennen kaikkea kevyt handsfree-laite kiinnitetään klipsillä vaatteisiin. Puheluihin voi vastata tai lopettaa ne painamalla suurta puhelinnäppäintä. Toisella näppäimellä säädetään soittoäänen ja kaiuttimen äänenvoimakkuutta.

Asennus on myös helppoa: kun klipsi otetaan käyttöön ensimmäistä kertaa, se rekisteröidään DECT-puhelimen tukiasemaan, kuten muutkin DECT-luurit. Gigaset L410 -handsfree-klipsin akku kuluttaa hyvin vähän virtaa. Niinpä akku ei lopu edes pitkien puheluiden aikana, ja laitteella voi puhua jopa 5 tuntia ennen uudelleenlatausta.

Gigaset L410 -handsfree-klipsiä voi käyttää kaikkien Gigaset-puhelimien ja muiden valmistajien DECT-tukiasemien kanssa. Gigasetin puhelinmallit S810/S810A, SL400/SL400A ja C610/C610A tukevat myös puhelun siirtoa luurista Gigaset L410 -klipsiin ja takaisin yhden näppäimen painalluksella. Tämä vuorottelumahdollisuus on täysin uutta ääniviestinnässä.

Handsfree-klipsi on saatavilla hintaan 49,99 euroa (suositeltu jälleenmyyntihinta).

Lehdistön yhteystiedot:
Gigaset Communications AB

Marketing Manager Nordics
Puh: +46 73 982 95 34
E-mail: titti.hagenfeldt@gigaset.com

Gigaset Communications GmbH on maailman suurimpia langattomien puhelimen valmistajia ja DECT-puhelimien Euroopan markkinajohtaja. Yhtiön pääkonttori on Münchenissä, josta johdetaan sen korkealuokkaisten tuotteiden kehitystyötä, valmistusta ja jakelua. Tuotevalikoimaan sisältyvät lankaverkon puhelimet, VoIP-laitteet ja puhelinjärjestelmät. Gigasetin tuotanto sijaitsee ensisijaisesti Bocholtissa Saksassa. Tuotteet valmistetaan tiukkoja laatu- ja ympäristövaatimuksia noudattaen.

Lisää lehdistötiedotteita on saatavilla osoitteessa http://www.gigaset.com/press

Lisätietoja Gigaset Communicationsista saat osoitteesta http://www.gigaset.com

Avainsanat: