Kohtaa kevät silkinsilein säärin Venus Divine:n avulla

Report this content

Pitkät ja pimeät talvipäivät ovat pian muisto vain, sillä kesän valoisuus ja lämpö ovat jo ovella. Venus® Divine™ on Gilletten tehokas uutuus ihokarvojen ajelemiseen. Se on hellävarainen iholle ja takaa kaikkien aikojen tarkimman ajotuloksen.

Gilletten kehittämä Venus Divine on uusi, innovatiivinen ihokarvojenpoistolaite. Sitä on myös saatavana sekä vaihtoterin että kertakäyttöisenä. Venus Divine:n safiirinsininen muoto kätkee sisäänsä neljä uutta ominaisuutta, jotka yhdessä takaavat entistäkin miellyttävämmän ja tarkemman ajokokemuksen: · Kolme uutta Comfort Coated™ -terää suovat täydellisen tarkan ajon myös herkille alueille kuten kainaloille, nilkoille ja bikinirajoille. · Venus Divine:n ainutlaatuinen ovaalinmuotoinen pää on päällystetty kolmella erityisen kosteuttavalla Intensive MoistureTM - voitelunauhalla. Aloella ja kasvisöljyillä rikastetut voitelunauhat helpottavat terän liukuvuutta iholla. · Pienet ajotyynyt venyttävät hellästi ihoa nostaen ihokarvoja. Näin saavutetaan mahdollisimman tarkka ajotulos. · Venus Divine:n varren parannettu tartuntapinta lisää ajon mukavuutta ja tarkkuutta. Uusi ylellinen geeli Gillette tuo markkinoille myös pehmentävän Satin Care Oceania -geelin, joka mahdollistaa ihokarvojen poistamisen tehokkaasti ja hellävaraisesti. Venus Divine ja Satin Care Oceania takaavat yhdessä tarkan ajotuloksen, joka pitää sääret sileinä ja hoidettuina. Gillette Venus Divine ja Satin Care Oceania Gel tulevat myyntiin helmikuun 2005 puolivälissä. Neljäteräisen Venus Divine -järjestelmän suositushinta on 11,80 euroa. Neljän kertakäyttöisen Venus Divine:n pakkauksen suositushinta on 11,95 euroa. Tietoja Gillettestä Gillette on maailman johtava ihokarvojen ajamiseen ja vastaaviin tarkoitukseen suunniteltujen hoitotuotteiden valmistaja. Gillette on useiden naisille tarkoitettujen märkä- ja kuiva-ajotuotteiden markkinajohtaja. Lisäksi yritys on markkinajohtaja alkaliparistoissa sekä käsi- ja sähkökäyttöisissä hammasharjoissa. Lisätietoja: Susan Korhonen, Gillette Group Finland, (09) 4528 768, susan_korhonen@gillette.com