Glaston: Arvopaperimarkkinalain 9 luvun 10 §:n mukainen ilmoitus omistusoikeuden muuttumisesta

Glaston Oyj Abp                                                            Pörssitiedote 26.10.2015 klo 16.30

Glaston Oyj Abp on tänään saanut Arvopaperimarkkinalain 9 luvun 5 §:n mukaisen ilmoituksen omistusosuuden muuttumisesta: Oy G.W.Sohlberg Ab:n osuus Glaston Oyj Abp:n osakkeiden kokonaismäärästä ja äänimäärästä on ylittänyt 15 %.

Arvopaperimarkkinalain 9 luvun 5 pykälän mukaisesti ilmoitamme Finanssivalvonnalle ja Glaston Oyj Abp:lle seuraavaa:

1. Kohdeyhtiön nimi: Glaston Oyj Abp

2. Ajankohta, jolloin omistusosuus on muuttunut tai tulee muuttumaan: 28.10.2015

3. Tarkka osuuus Glaston Oyj Abp:n äänimäärästä ja osakepääomasta:
Oy G.W.Sohlberg Ab omistaa nyt 33 253 679 kappaletta eli 17,17 % Glastonin osakkeista ja niiden tuottamasta äänistä.

4. Osakkeenomistajan täydellinen nimi ja Y-tunnus: Oy G.W. Sohlberg Ab, Y-tunnus 0114035-5

Espoossa 26.10.2015
Oy G.W.Sohlberg Ab

Helsingissä 26.10.2015