Glaston järjestää pääomamarkkinapäivän tänään 9. marraskuuta 2018 Helsingissä

Glaston Oyj Abp                                     Lehdistötiedote                          9.11.2018 klo 9.00

Lasinjalostusteknologioiden ja palveluiden edelläkävijä Glaston järjestää tänään perjantaina 9.11.2018 pääomamarkkinapäivän Helsingissä sijoittajille ja analyytikoille. Pääomamarkkinapäivän tarkoituksena on antaa päivitys Glastonin 7.11.2018 julkistetusta tarkennetusta strategiasta sekä yhtiön globaalin toiminnan kehityksestä.

Ympäristöystävällisten ja energiatehokkaiden ratkaisujen kysyntä, turvallisuusmääräysten tiukentuminen sekä visuaalisten ja toiminnallisten laatuvaatimusten kasvu vaikuttavat yhä enemmän asiakkaidemme toimintatapoihin. Ainutlaatuisen tuote- ja palveluvalikoimamme ansiosta Glastonilla on hyvät valmiudet vastata innovatiivisten ratkaisujen kysyntään. Strategiamme mukaisesti jatkamme edelleen keskeisten lämpökäsittelyteknologioiden kehittämistä samalla, kun etsimme uusia mahdollisuuksia entistä älykkäämmistä ja turvallisemmista lasia jalostavista teknologioista”, kommentoi Glastonin toimitusjohtaja Arto Metsänen.

Esitysmateriaalit

Tiivistelmä esitysmateriaaleista on saatavilla yhtiön verkkosivuilla osoitteessa www.glaston.net/Raportit ja esitykset noin klo 14.00. Materiaalit ovat englanniksi.

Joséphine Mickwitz
Sijoittajasuhde-, viestintä- ja markkinointijohtaja

Glaston on edelläkävijä lasinjalostuksen teknologioissa ja palveluissa. Vastaamme globaalisti rakennus-, aurinkoenergialasi-, ajoneuvo- sekä kaluste- ja laiteteollisuuden vaativimpiin lasinjalostustarpeisiin. Lisäksi hyödynnämme uusia teknologioita, jotka tuovat lasiin älyä ja kestäviä ratkaisuja. Olemme sitoutuneita tarjoamaan asiakkaillemme niin parasta tietotaitoa kuin viimeisimpiä teknologioita lasinjalostuksen alalla. Glastonin osake (GLA1V) noteerataan NASDAQ Helsinki Oy:ssä. Lisätietoja osoitteessa www.glaston.net