Glaston julkaisee tammi-kesäkuun 2020 osavuosikatsauksen torstaina 6. elokuuta 2020 klo 13.00

GLASTON OYJ ABP       Lehdistötiedote         27.7.2020 klo 12.40

Glaston Oyj Abp julkaisee osavuosikatsauksen katsauskaudelta 1.1.–30.6.2020 torstaina 6.8.2020 noin kello 13.00. Tiedote ja esitysmateriaalit ovat saatavilla mahdollisimman pian julkistamisen jälkeen Glastonin internetsivuilla osoitteessa www.glaston.net.

Glastonin vt. toimitusjohtaja Sasu Koivumäki ja talousjohtaja Päivi Lindqvist esittelevät katsausta julkaisupäivänä analyytikoille, sijoittajille ja lehdistölle kello 15.00 Glastonin tiloissa osoitteessa Lönnrotinkatu 11, Helsinki.
Tilaisuus on suomenkielinen.

Tilaisuudesta on lisäksi suora audiocast-lähetys, jota voi seurata linkin kautta: https://glaston.videosync.fi/2020-08-06-q2. Tallenne esityksestä on saatavilla yhtiön internetsivuilla tilaisuuden jälkeen.

Joséphine Mickwitz
IR-, viestintä- ja markkinointijohtaja

Glaston on lasinjalostusteollisuuden innovatiivinen teknologiajohtaja, joka tarjoaa laitteita, palveluita ja ratkaisuja rakennus-, ajoneuvo-, aurinkoenergia- sekä kaluste- ja laiteteollisuuden tarpeisiin. Lisäksi yhtiö tukee uusien, lasiin älyä integroivien teknologioiden kehittämistä.

Huhtikuusta 2019 lähtien Bystronic glass on osa Glastonia. Yhdessä olemme sitoutuneita tarjoamaan asiakkaillemme sekä parasta tietotaitoa että viimeisimpiä teknologioita lasinjalostuksen alalla, tarkoituksenamme rakentaa parempaa huomista turvallisemmilla, älykkäämmillä ja energiatehokkaammilla ratkaisuilla. Toimimme globaalisti tuotannon, palveluiden ja myynnin saralla yhdessätoista maassa. Glastonin osake (GLA1V) on noteerattu Nasdaq Helsinki Oy:ssä.