Glaston julkaisee tammi-maaliskuun 2014 osavuosikatsauksen keskiviikkona 23. huhtikuuta 2014 klo 14.00

GLASTON OYJ ABP       Pörssitiedote  16.4.2014 klo 17.00

Glaston Oyj Abp julkaisee osavuosikatsauksen tilikaudelta 1.1.–31.3.2014 keskiviikkona 23. huhtikuuta 2014 kello 14.00.

Tiedote on saatavilla julkistamisen jälkeen Glastonin Internet-sivuilla osoitteessa www.glaston.net.

Analyytikko- ja lehdistötilaisuus pidetään samana päivänä kello 15.00 Glastonin tiloissa osoitteessa Yliopistonkatu 7, Helsinki. Osavuosikatsauksen esittelee toimitusjohtaja Arto Metsänen ja talousjohtaja Sasu Koivumäki.

Lisätietoja: talousjohtaja Sasu Koivumäki , puh. 010 500 500

Viestintä- ja markkinointijohtaja

Glaston on kansainvälinen lasiteknologiayhtiö, joka kehittää tuotteita arkkitehtuuri-, aurinkoenergia-, kaluste- ja laite- sekä ajoneuvoteollisuudelle. Tuotevalikoimamme vaihtelee esikäsittely- ja turvalasikoneista huoltopalveluihin. Tuemme asiakkaidemme menestystä tuottamalla palveluita kaikkiin lasinjalostusketjun tarpeisiin koko tuotteen elinkaaren ajan. Lisätietoja osoitteessa www.glaston.net. Glastonin osake (GLA1V) noteerataan NASDAQ OMX Helsinki Oy:n Small Cap -listalla.

Jakelu: NASDAQ OMX, keskeiset tiedotusvälineet, www.glaston.net