Glaston nimittää José Yepesin Mobility, Display & Solar -liiketoiminta-alueen johtajaksi

Glaston Oyj Abp                  Pörssitiedote            22.6.2023 klo 10.00

José Yepes, mekaniikkainsinööri ja liiketoiminnan johtamisen maisteri (MAS, Business Engineering Management) on nimitetty Glaston Oyj Abp:n uuden Mobility, Display & Solar -liiketoiminta-alueen johtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi. Hän aloittaa tehtävässään 1.10.2023 kun Glastonin uusi organisaatio astuu voimaan. Tehtävässään hän raportoi toimitusjohtaja Anders Dahlblomille.

José Yepes siirtyy tehtävään Glastonin Automotive & Display -liiketoiminnan myyntijohtajan tehtävästä, jota hän on hoitanut siitä lähtien kun hän vuonna 2014 tuli Glaston Switzerland AG:n (ent. Bystronic Maschinen AG)
palvelukseen. Tätä ennen hän on toiminut erilaisissa myynnin johtotehtävissä Ammann Switzerland AG:ssä.

Olen erittäin tyytyväinen, että José liittyy johtoryhmäämme. Hänen pitkä ja monipuolinen kokemuksensa ajoneuvo- ja näyttömarkkinoista ja hyvä asiakassegmentin ymmärrys antavat hänelle hyvät valmiudet Mobility, Display & Solar -liiketoimintamme johtamiseen", sanoo Glastonin toimitusjohtaja Anders Dahlblom.

Lisätietoja antaa:
Toimitusjohtaja Anders Dahlblom, puh. 010 500 500

Pia Posio, Viestintä-, markkinointi- ja IR-johtaja, puh. +358 10 500 5076

Glaston lyhyesti
Glaston on lasinjalostusteollisuuden innovatiivinen teknologiajohtaja, joka toimittaa laitteita, palveluita ja ratkaisuja arkkitehtuuri-, auto-, aurinkoenergia- ja näyttöteollisuuteen. Yhtiö tukee myös uusia teknologioita, joilla integroidaan älyominaisuuksia lasiin.

Olemme sitoutuneet tarjoamaan asiakkaillemme sekä parasta osaamista että uusinta teknologiaa lasinjalostuksen alalla tarkoituksena rakentaa parempaa tulevaisuutta turvallisempien, älykkäämpien ja energiatehokkaampien lasiratkaisujen avulla. Meillä on tuotantoa, palveluita ja myyntipisteitä yhdeksässä maassa. Glastonin osake (GLA1V) noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:ssä.

Jakelu: Nasdaq Helsinki Oy, Keskeiset tiedotusvälineet, www.glaston.net