Glaston nimittää Kaisa Latvan uudeksi lakiasiainjohtajaksi

Glaston Oyj Abp                  Pörssitiedote            20.12.2022 klo 13.00

OTM Kaisa Latva on nimitetty Glaston Oyj Abp:n lakiasiainjohtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi. Hän aloittaa tehtävässään 1.4.2023 ja raportoi toimitusjohtaja Anders Dahlblomille.

Kaisa Latva siirtyy Glastonille KONE Oyj:stä, jossa hän on vastannut globaalin palveluliiketoiminnan ja teknologiayksikön lakiasioista. Tätä ennen hän on toiminut erilaisissa tehtävissä KONE Oyj:n ja UPM-Kymmene Oyj:n lakiosastoilla.

"Kaisalla on monipuolinen kokemus yritysjuridiikasta globaalissa liiketoimintaympäristössä. Olen varma, että hän tuo erinomaista osaamista ja energiaa tiimiimme. Toivotamme Kaisan lämpimästi tervetulleeksi yhtiöömme", sanoo toimitusjohtaja Anders Dahlblom.

Lisätietoja antaa:
Toimitusjohtaja Anders Dahlblom, puh. 010 500 500

Pia Posio, Viestintä-, markkinointi- ja IR-johtaja, puh. +358 10 500 5076

Glaston lyhyesti
Glaston on lasinjalostusteollisuuden innovatiivinen teknologiajohtaja, joka toimittaa laitteita, palveluita ja ratkaisuja arkkitehtuuri-, auto-, aurinkoenergia- ja näyttöteollisuuteen. Yhtiö tukee myös uusia teknologioita, joilla integroidaan älyominaisuuksia lasiin.

Olemme sitoutuneet tarjoamaan asiakkaillemme sekä parasta osaamista että uusinta teknologiaa lasinjalostuksen alalla tarkoituksena rakentaa parempaa tulevaisuutta turvallisempien, älykkäämpien ja energiatehokkaampien lasiratkaisujen avulla. Meillä on tuotantoa, palveluita ja myyntipisteitä yhdeksässä maassa. Glastonin osake (GLA1V) noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:ssä.

Jakelu: Nasdaq Helsinki Oy, Keskeiset tiedotusvälineet, www.glaston.net