Glaston Oyj Abp: Esikäsittelykoneliiketoiminnan myynti päätökseen

Glaston Oyj Abp Pörssitiedote 1.7.2015 klo 10.45

Glaston Oyj Abp: Esikäsittelykoneliiketoiminnan myynti päätökseen

Glaston Oyj Abp on saanut päätökseen Glaston Italy S.p.A:n osakekannan (100%) myynnin Glaston Italy S.p.A.:n paikalliselle johdolle 22.5.2015 päivätyn pörssitiedotteen mukaisesti. Glaston osti vuonna 2003 italialaisen Z. Bavelloni Immobiliare S.p.A.:n.

Arviot kaupan vaikutuksesta pysyvät ennallaan ja tarkentuvat  osavuosikatsausraportoinnin yhteydessä. Esikäsittelykoneliiketoiminta on raportoitu osana Machines-segmenttiä. Glaston julkaisee tammi-kesäkuun osavuosikatsauksen 6.8.2015 ja katsauksessa esikäsittelyliiketoiminta on luokiteltu lopetettuihin toimintoihin.

Kauppa ei muuta Glastonin aiemmin julkaisemaa tulosohjeistusta vuodelle 2015.

Arto Metsänen, toimitusjohtaja, Glaston Oyj Abp, puh. +358 10 500 6100
Sasu Koivumäki, talousjohtaja, Glaston Oyj Abp, puh. +358 10 500 6412

Lähettäjä:
Viestintä- ja markkinointijohtaja
Puh. 010 500 6105

Glaston on johtava lasinjalostuksen teknologiayhtiö. Tarjoamme lasin jalostukseen laadukkaita lämpökäsittelylaitteita ja palveluja rakennus-, aurinkoenergialasi-, ajoneuvo- sekä kaluste- ja laiteteollisuudelle. Sitoudumme tukemaan asiakkaidemme menestymistä koko tuote- ja palveluvalikoimamme elinkaaren ajan. Luomme ja kehitämme jatkuvasti uusia, innovatiivisia menetelmiä entistä laadukkaampien ja turvallisempien lasituotteiden valmistukseen. Glastonin osake (GLA1V) noteerataan NASDAQ OMX Helsinki Oy:ssä. Lisätietoja osoitteessa www.glaston.net

Jakelu: NASDAQ OMX Helsinki, keskeiset tiedotusvälineet, www.glaston.net