GLASTON OYJ ABP:N HALLITUS PÄÄTTI OSAKEANNEISTA TASEEN JA RAHOITUSASEMAN VAHVISTAMISEKSI

Ei julkistettavaksi tai levitettäväksi Australiassa, Etelä-Afrikassa, Hongkongissa, Japanissa, Kanadassa, Yhdysvalloissa tai missään muussa valtiossa, jossa levittäminen tai julkistaminen olisi lainvastaista.

GLASTON OYJ ABP             PÖRSSITIEDOTE      28.2.2013 klo 11.30

Glaston Oyj Abp:n (”Glaston” tai ”Yhtiö”) hallitus on kokouksessaan 28.2.2013 päättänyt Yhtiön ylimääräisen yhtiökokouksen 12.2.2013 ja varsinaisen yhtiökokouksen 5.4.2011 antamien valtuutusten perusteella osakeannista (”Osakeanti”) osakkeenomistajien merkintäetuoikeudesta poiketen tarjoamalla yleisön merkittäväksi enintään 50 000 000 uutta osaketta (”Antiosakkeet”) 0,20 euron merkintähinnalla. Osakeannin merkintäaika alkaa 4.3.2013 klo 9.00 ja päättyy 7.3.2013 klo 16.00.

Osakeannin ehdot ovat tämän pörssitiedotteen liitteenä. Osakeannin tarkoituksena on Yhtiön taseen ja rahoitusaseman vahvistaminen, joten osakkeenomistajien merkintäetuoikeudesta poikkeamiselle on Yhtiön kannalta painava taloudellinen syy.

Hallitus päätti korottaa Osakeannin enimmäismäärää aiemmin suunnitellusta 40 000 000 osakkeesta 50 000 000 osakkeeseen muun muassa Tampereen kiinteistökokonaisuuden kauppaan liittyvän 21.2.2013 annetun merkintäsitoumuksen vuoksi.

Hallitus on saanut tietyiltä osakkeenomistajilta ja sijoittajilta sekä tietyiltä Yhtiön hallitukseen ja johtoon kuuluvilta henkilöiltä Antiosakkeita koskevat merkintäsitoumukset, joiden yhteismäärä edellä mainitun Osakeannin enimmäismäärän korotuksen seurauksena vastaa noin 9,2 miljoonaa euroa eli yhteensä noin 46 miljoonaa Antiosaketta. Merkintäsitoumusten yhteissumma on laskettu olettaen Osakeannin ja alla tarkemmin kuvatun konversioannin toteutuvan enimmäismäärän suuruisina.

Lisäksi Glastonin hallitus päätti ylimääräisen yhtiökokouksen 12.2.2013 antaman valtuutuksen perusteella osakeannista, joka suunnataan Glastonin vuonna 2009 liikkeeseen laskeman vaihtovelkakirjalainan ja vuonna 2011 liikkeeseen laskeman debentuurilainan haltijoille (”Konversioanti”). Konversioannissa Yhtiö tarjoaa osakkeenomistajien merkintäetuoikeudesta poiketen vaihtovelkakirjalainan ja debentuurilainan haltijoiden merkittäväksi enintään 38 119 700 Yhtiön uutta osaketta (”Uudet Osakkeet”). Konversioanti toteutetaan private placement -järjestelynä lainojen haltijoille. Konversioannissa tarjottavien Uusien Osakkeiden merkintähinta on 0,30 euroa osakkeelta. Konversioannin tarkoituksena on Yhtiön taseen ja rahoitusaseman vahvistaminen, joten osakkeenomistajien merkintäetuoikeudesta poikkeamiselle on Yhtiön kannalta painava taloudellinen syy.

Kaikki nykyiset lainanhaltijat ovat antaneet sitoumuksen Uusien Osakkeiden merkitsemisestä Konversioannissa. Merkintäsitoumukset kattavat koko Konversioannin määrän ja ovat yhteensä noin 11,4 miljoonaa euroa.

Hallituksen saamiin Osakeantiin ja Konversioantiin liittyviin merkintäsitoumuksiin kirjatut ehdot ovat täyttyneet.

Mikäli sekä Osakeannissa että Konversioannissa merkitään kaikki Antiosakkeet ja Uudet Osakkeet enimmäismääräisinä, Antiosakkeet ja Uudet Osakkeet edustavat noin 45,5 prosenttia kaikista Glastonin osakkeista ja niiden tuottamasta äänimäärästä Osakeannin ja Konversioannin jälkeen.

Osakeannin sekä Konversioannin lopullisesta tuloksesta tiedotetaan arviolta 11.3.2013.

Yhtiö on jättänyt Osakeantiin liittyvän suomenkielisen esitteen Finanssivalvonnalle hyväksyttäväksi. Hyväksyntä odotetaan saatavan arviolta 28.2.2013. Suomenkielinen esite on saatavissa Glastonin verkkosivuilla www.glaston.net ja merkintäpaikan verkkosivuilla www.acf.fi arviolta 1.3.2013 sekä Osakeannin merkintäpaikassa Alexander Corporate Finance Oy:ssä arviolta 1.3.2013.

Helsinki 28.2.2013

Arto Metsänen, toimitusjohtaja, Glaston Oyj Abp, puh. +358 10 500 500

Sasu Koivumäki, talousjohtaja, Glaston Oyj Abp, puh. +358 10 500 500

Liite: Osakeannin ehdot

Glaston on kansainvälinen lasiteknologiayhtiö, joka kehittää tuotteita arkkitehtuuri-, aurinkoenergia-, kaluste- ja laite- sekä ajoneuvoteollisuudelle. Tuotevalikoimamme vaihtelee esikäsittely- ja turvalasikoneista huoltopalveluihin. Tuemme asiakkaidemme menestystä tuottamalla palveluita kaikkiin lasinjalostusketjun tarpeisiin koko tuotteen elinkaaren ajan. Lisätietoja osoitteessa www.glaston.net. Glastonin osake (GLA1V) noteerataan NASDAQ OMX Helsinki Oy:n Small Cap -listalla.

Jakelu: NASDAQ OMX Helsinki Oy, Keskeiset tiedotusvälineet, www.glaston.net

RAJOITUKSET
Tämän tiedotteen sisältämä tieto ei ole tarkoitettu julkistettavaksi tai levitettäväksi suoraan tai välillisesti, kokonaan tai osittain, Australiassa, Etelä-Afrikassa, Hongkongissa, Japanissa, Kanadassa, Yhdysvalloissa tai missään muussa sellaisessa maassa, jossa se olisi lainvastaista. Tämän tiedotteen sisältämä tieto ei ole tarjous arvopapereiden myymiseksi Yhdysvalloissa eikä tiedotteessa tarkoitettuja arvopapereita saa tarjota tai myydä Yhdysvalloissa ellei niitä ole rekisteröity Yhdysvaltain vuoden 1933 arvopaperilain (United States Securities Act of 1933, muutoksineen) ja sen nojalla annettujen säännösten tai määräysten mukaisesti tai ellei rekisteröintivelvollisuudesta ole poikkeusta. Arvopapereita koskevaa tarjousta tai mitään sen osaa ei rekisteröidä Yhdysvalloissa, eikä arvopapereita tarjota yleisölle Yhdysvalloissa.

Tämä tiedote ei ole arvopapereiden mahdollista myyntiä tai hankintaa koskeva suora tai välillinen tarjous, eikä arvopapereita myydä alueilla, joilla kyseisten arvopapereiden tarjoaminen, hankinta tai myynti olisi lainvastaista ennen niiden rekisteröintiä taikka rekisteröintivelvollisuutta koskevan poikkeuksen tai muun kyseisten alueiden arvopaperilakien mukaisen hyväksynnän saamista.

Tässä esitetyt tiedot eivät ole tarjous myydä arvopapereita yleisölle Iso-Britanniassa. Arvopapereita koskevaa esitettä ei ole rekisteröity eikä rekisteröidä Iso-Britanniassa. Tässä esitetyt tiedot on suunnattu ainoastaan (i) henkilöille, jotka ovat Iso-Britannian ulkopuolella tai (ii) Iso-Britannian vuoden 2000 rahoituspalvelu- ja markkinalain (Financial Services and Markets Act) vuoden 2005 määräyksen (Order 2005) ("Määräys") 19 (5) artiklan (Financial Promotion) mukaisille sijoitusalan ammattilaisille tai (iii) Määräyksen 49 (2) artiklan mukaisille yhteisöille, joilla on korkea varallisuusasema (high net worth entity), taikka muille henkilöille, joille asiakirja voidaan laillisesti tiedottaa (kaikki tällaiset henkilöt jäljempänä "asiaankuuluvat tahot"). Kaikki tähän tiedotteeseen liittyvä sijoitustoiminta on tarkoitettu ainoastaan asiankuuluvien tahojen saataville. Kenenkään, joka ei ole asiaankuuluva taho, ei tule toimia tämän asiakirjan perusteella tai luottaa sen sisältöön.

Tämä tiedote on direktiivin 2003/71/EY (direktiivi mukaan lukien kaikki siihen liittyvät implementointitoimenpiteet kyseisessä jäsenvaltiossa, muutoksineen, "Esitedirektiivi") implementointitoimenpiteiden mukainen tiedote. Mahdollisen arvopapereita koskevan annin yhteydessä julkistetaan Esitedirektiivin mukaisesti laadittu esite, joka on saatavilla paikoista, jotka ottavat vastaan osakkeiden merkintöjä.

Mikäli tämän tiedotteen perusteella katsottaisiin tarjottavan arvopapereita jossakin Esitedirektiivin implementoineessa Euroopan talousalueen jäsenvaltiossa, tarjous osoitetaan ainoastaan tällaisessa maassa oleville Esitedirektiivin tarkoittamille kokeneille sijoittajille.

Alexander Corporate Finance Oy toimii Osakeannissa ainoastaan Glaston Oyj Abp:n eikä kenenkään muun lukuun, eikä pidä ketään muuta tahoa asiakkaanaan Osakeannin yhteydessä (riippumatta siitä, onko kyseinen taho vastaanottanut tämän tiedotteen). Alexander Corporate Finance Oy ei ole vastuussa asiakassuhteen nojalla kenellekään muulle kuin Glaston Oyj Abp:lle, eikä se anna Osakeantiin liittyviä neuvoja. Alexander Corporate Finance Oy ei anna minkäänlaista suoraa tai epäsuoraa vakuutusta tai takuuta tämän tiedotteen sisällöstä, sen täsmällisyydestä, täydellisyydestä tai minkään sen sisältämän tiedon oikeellisuudesta, eikä mikään tässä tiedotteessa ole eikä muodosta lupausta tai vakuutusta nykyisestä tai tulevasta. Alexander Corporate Finance Oy ei ota mitään vastuuta tiedotteen sisällöstä, sen täsmällisyydestä, täydellisyydestä tai oikeellisuudesta ja sanoutuu irti sovellettavan lain sallimissa puitteissa kaikesta vastuusta, joka sille muutoin voisi tiedotteen johdosta syntyä.

LIITE

GLASTON OYJ ABP:N OSAKEANTI

OSAKEANNIN EHDOT

Hallituksen osakeantipäätös

Glaston Oyj Abp:n (”Glaston” tai ”Yhtiö”) hallitus päätti 28.2.2013 ylimääräisen yhtiökokouksen 12.2.2013 ja varsinaisen yhtiökokouksen 5.4.2011 hallitukselle myöntämien valtuutusten perusteella yleisölle suunnatusta osakeannista, jossa Yhtiö tarjoaa osakkeenomistajien merkintäetuoikeudesta poiketen merkittäväksi yhteensä enintään 50 000 000 Yhtiön uutta osaketta (”Antiosakkeet”) yksityishenkilöille ja yhteisöille Suomessa (”Osakeanti”) tässä esitettyjen ehtojen mukaisesti. Osakeannin tarkoituksena on Yhtiön taseen ja rahoitusaseman vahvistaminen, joten osakkeenomistajan merkintäetuoikeudesta poikkeamiselle on Yhtiön kannalta painava taloudellinen syy.

Konversioanti”), jossa tarjotaan merkittäväksi yhteensä enintään 38 119 700 Yhtiön uutta osaketta (”Uudet Osakkeet”). Konversioannissa Uusien Osakkeiden osakekohtainen merkintähinta on 0,30 euroa.

Alla olevat ehdot koskevat ainoastaan Osakeantia.

Merkintäoikeus ja merkinnän vähimmäismäärä

Antiosakkeet tarjotaan yksityishenkilöiden ja yhteisöjen merkittäväksi Suomessa. Osakeannissa tarjotaan merkittäväksi yhteensä enintään 50 000 000 Antiosaketta. Merkinnän vähimmäismäärä on 10 000 Antiosaketta.

Merkintäsitoumukset

Hallitus on saanut kirjalliset sitoumukset Antiosakkeiden merkitsemisestä Osakeannissa (”Merkintäsitoumukset”) ennen Osakeannista laadittavan esitteen (”Esite”) päivämäärää Keskinäinen työeläkevakuutusyhtiö Varmalta, Suomen Teollisuussijoitus Oy:ltä, Hymy Lahtinen Oy:ltä, eräiltä muilta sijoittajilta sekä tietyiltä Yhtiön hallitukseen ja johtoon kuuluvilta henkilöiltä. Hallitus vastaanotti sitoumukset 7.2.2013. Hymy Lahtinen Oy antoi Tampereen kiinteistökauppaan liittyen uuden korotetun sitoumuksen 21.2.2013. Keskinäinen työeläkevakuutusyhtiö Varma ja Suomen Teollisuussijoitus Oy sekä osa muista merkintäsitoumuksen antaneista sijoittajista ovat Yhtiön nykyisiä osakkeenomistajia.

Merkintäsitoumukset kattavat Antiosakkeiden merkinnän yhteensä enintään noin 9,2 miljoonan euron määrästä ja ne edustavat yhteensä noin 92,0 prosenttia tarjottavien Antiosakkeiden enimmäismäärästä. Tästä kokonaissummasta hallituksen jäsenten ja johtoon kuuluvien
henkilöiden Merkintäsitoumukset ovat yhteensä noin 1,3 miljoonaa euroa. Merkintäsitoumusten kokonaissummasta nykyisten osakkeenomistajien antamat Merkintäsitoumukset ovat yhteensä noin 7,2 miljoonaa euroa.

Keskinäinen työeläkevakuutusyhtiö Varma ja Suomen Teollisuussijoitus Oy ovat kumpikin sitoutuneet merkitsemään Antiosakkeita määrän, jonka merkitsemällä heidän omistusosuutensa Yhtiön osakkeista Osakeannin ja Konversioannin toteuttamisen jälkeen vastaa kummankin Merkintäsitoumuksen antajan omistusta Merkintäsitoumuksen allekirjoituspäivänä. Sitoumusten allekirjoituspäivänä Keskinäinen työeläkevakuutusyhtiö Varma omisti 8,95 prosenttia Yhtiön osakkeista ja äänistä ja Suomen Teollisuussijoitus Oy omisti 8,57 prosenttia Yhtiön osakkeista ja äänistä. Keskinäinen työeläkevakuutusyhtiö Varman ja Suomen Teollisuussijoitus Oy:n antamien merkintäsitoumusten summat on Esitteessä laskettu olettaen Osakeannin ja Konversioannin toteutuvan enimmäismäärän suuruisina.

Keskinäinen työeläkevakuutusyhtiö Varma, Suomen Teollisuussijoitus Oy ja Hymy Lahtinen Oy ovat sitoutuneet Merkintäsitoumuksissaan merkitsemään sellaisen määrän Antiosakkeita, että heidän osuutensa ylittää 5 prosenttia tarjolla olevien Antiosakkeiden enimmäismäärästä.

Merkintäsitoumuksiin on kirjattu ehtoja, jotka ovat kaikki täyttyneet Esitteen päivämäärään mennessä.

Merkintäsitoumukset ovat voimassa 31.3.2013 saakka.

Menettely ali- ja ylimerkintätilanteissa

Hallitus päättää, kenellä on oikeus merkitä Osakeannissa mahdollisesti merkitsemättä jääneet Antiosakkeet.

Hallitus päättää menettelystä mahdollisessa ylimerkintätilanteessa. Ylimerkintätilanteessa Antiosakkeita allokoidaan Osakeannissa merkinnän tehneille Yhtiön osakkeenomistajille, jotka on merkitty 28.2.2013 Euroclear Finland Oy:n ylläpitämään Yhtiön osakasluetteloon, siten, että he saavat omistustaan vastaavan osuuden Antiosakkeita Osakeannissa. Tämän jälkeen hallitus allokoi Hymy Lahtinen Oy:lle enintään 10 miljoonaa Antiosaketta Tampereen kiinteistön kauppaan liittyen. Hallitus voi tämän jälkeen päättää allokoida Antiosakkeita Osakeannissa merkinnän tehneille Konsernin avainhenkilöille, jotka ovat mukana hallituksen 7.2.2013 päättämässä kannustinjärjestelmässä, sekä Merkintäsitoumuksen antaneille sijoittajille kunkin Merkintäsitoumuksen määrään saakka.

Ylimerkintätilanteessa hallituksella on mahdollisuus pienentää merkintöjä. Hallituksella on myös oikeus hylätä tehty merkintä kokonaan.

Merkintähinta

Merkintähinta on 0,20 euroa Antiosakkeelta. Merkintähinta perustuu osakkeen vaihdolla painotettuun keskikurssiin NASDAQ OMX Helsinki Oy:ssä tammikuussa 2013 ja Merkintäsitoumusten antajien kanssa käytyihin neuvotteluihin. Merkintähinta kirjataan joko Yhtiön sijoitetun vapaan oman pääoman rahastoon tai osakepääoman korotukseksi.

Merkintäaika

Antiosakkeiden merkintäaika alkaa 4.3.2013 klo 9.00 ja päättyy 7.3.2013 klo 16.00 (”Merkintäaika”). Merkintäajan päättymisen jälkeen tulleita merkintöjä ei huomioida.

Merkintäpaikka

Merkinnän voi tehdä Alexander Corporate Finance Oy:ssä, Aleksanterinkatu 19 A, 00100 Helsinki, puh. 010 292 5810 ja verkkosivuilla www.acf.fi (”Merkintäpaikka”).

Toimintaohjeet merkitsijöille ovat saatavilla Merkintäajan Alexander Corporate Finance Oy:n verkkosivuilla www.acf.fi ja Alexander Corporate Finance Oy:ssä.

Merkintä on sitova, eikä sitä voi muuttaa tai perua muutoin kuin näiden ehtojen kohdan ”Merkintöjen peruminen tietyissä olosuhteissa” mukaisesti.

Merkintöjen peruminen tietyissä olosuhteissa

Jos Osakeantiin liittyvää Esitettä oikaistaan tai täydennetään arvopaperimarkkinalain mukaisesti sen jälkeen, kun Finanssivalvonta on hyväksynyt Esitteen, mutta ennen kuin Antiosakkeet on otettu julkisen kaupankäynnin kohteeksi, sellaisen virheen tai puutteen taikka olennaisen uuden tiedon johdosta, jolla saattaa olla olennaista merkitystä sijoittajalle, on sijoittajilla, jotka ovat merkinneet Antiosakkeita ennen täydennyksen julkaisemista, oikeus perua merkintänsä vähintään kahden (2) pankkipäivän kuluessa siitä, kun täydennys on julkaistu. Perumisoikeuden edellytyksenä on lisäksi, että virhe, puute tai olennainen uusi tieto on käynyt ilmi ennen Antiosakkeiden toimittamista merkitsijöille. Yhtiö ilmoittaa mahdollisen merkinnän perumiseen liittyvät toimenpiteet pörssitiedotteella.

Merkintöjen hyväksyminen ja maksaminen

Hallitus päättää merkintöjen hyväksymisestä Merkintäajan päättymisen jälkeen. Merkitsijöille ilmoitetaan kirjallisesti merkinnän hyväksymisestä arviolta 12.3.2013. Ilmoitus lähetetään sähköpostitse, mikäli sähköpostiosoite on annettu merkintälomakkeessa. Tämän lisäksi Yhtiö julkaisee arviolta 11.3.2013 pörssitiedotteen, jossa todetaan Osakeannin lopputulos ja merkittyjen Antiosakkeiden kokonaismäärä.

Hyväksytyt merkinnät on maksettava viimeistään 15.3.2013 Merkintäpaikan hyväksymisilmoituksen yhteydessä antamien ohjeiden mukaisesti.

Hallituksella on oikeus hylätä merkintä osittain tai kokonaan ja allokoida merkityt Antiosakkeet uudelleen, ellei merkintää ole maksettu näiden ehtojen ja merkitsijälle annettujen ohjeiden mukaisesti.

Antiosakkeiden kirjaaminen arvo-osuustileille ja kaupankäynti Antiosakkeilla

Osakeannissa merkityt Antiosakkeet lasketaan liikkeeseen arvo-osuuksina Euroclear Finland Oy:n ylläpitämässä arvo-osuusjärjestelmässä. Antiosakkeet kirjataan merkitsijän arvo-osuustilille, kun ne on merkitty kaupparekisteriin, arviolta 27.3.2013.

Antiosakkeet haetaan julkisen kaupankäynnin kohteeksi NASDAQ OMX Helsinki Oy:ssä. Kaupankäynti Antiosakkeilla alkaa arviolta 28.3.2013.

Yhtiön osakkeiden kaupankäyntitunnus on GLA1V ja ISIN-koodi FI0009010219.

Osakkeenomistajan oikeudet

Antiosakkeet tuottavat oikeuden osinkoon ja muut osakkeenomistajan oikeudet, kun Antiosakkeet on merkitty kaupparekisteriin, arviolta 27.3.2013. Antiosakkeet tuottavat niiden rekisteröimisestä lähtien samat oikeudet kuin muut Yhtiön osakkeet. Jokainen Antiosake oikeuttaa yhteen ääneen Yhtiön yhtiökokouksessa.

Uuden 7.2.2013 solmitun rahoitussopimuksen ehdoissa on osingonjakorajoitus, jonka mukaan osinkoa ei voida maksaa tilikausilta 2012 ja 2013. Rajoitusta ei sovelleta lain edellyttämiin osingonmaksuihin. Katso osakkeenomistajan oikeuksista tarkemmin Esitteen kohdasta ”Osakkeet ja osakepääoma – Yhteenveto Yhtiön osakkeisiin liittyvistä oikeuksista”.

Omistuksen laimentuminen

Osakeannissa tarjotaan merkittäväksi yhteensä enintään 50 000 000 Antiosaketta. Osakkeiden lukumäärä voi Osakeannin seurauksena nousta tämänhetkisestä 105 588 636 osakkeesta enintään 155 588 636 osakkeeseen.

Edellyttäen, että Osakeanti merkitään täysimääräisesti, Antiosakkeet edustavat noin 47,4 prosenttia olemassa olevista osakkeista ja niiden tuottamasta äänimäärästä ennen Osakeantia ja noin 32,1 prosenttia olemassa olevista osakkeista ja Antiosakkeista ja näiden tuottamasta äänimäärästä Osakeannin jälkeen.

Osakkeiden lukumäärä voi Osakeannin ja Konversioannin seurauksena nousta enintään 193 708 336 osakkeeseen. Mikäli sekä Osakeannissa että Konversioannissa merkitään kaikki Antiosakkeet ja Uudet Osakkeet enimmäismääräisinä, Antiosakkeet ja Uudet Osakkeet edustavat noin 83,5 prosenttia olemassa olevista osakkeista ja niiden tuottamasta äänimäärästä ennen Osakeantia ja Konversioantia ja noin 45,5 prosenttia olemassa olevista osakkeista, Antiosakkeista ja Uusista Osakkeista ja näiden tuottamasta äänimäärästä Osakeannin ja Konversioannin jälkeen.

Maksut ja kulut

Antiosakkeiden merkinnästä ei peritä varainsiirtoveroa eikä palvelumaksua. Tilinhoitajat perivät hinnastonsa mukaisen maksun arvo-osuustilin ylläpitämisestä ja osakkeiden säilyttämisestä. Mahdollisista pankkien perimistä tilisiirtopalkkioista merkintämaksujen yhteydessä vastaa merkitsijä.

Oikeus peruuttaa Osakeanti

Hallituksella on oikeus peruuttaa Osakeanti ennen Merkintäajan päättymistä markkinatilanteen taikka Yhtiön taloudellisen aseman tai Yhtiön liiketoiminnan olennaisen muutoksen johdosta. Mikäli hallitus päättää peruuttaa Osakeannin, Yhtiö julkistaa päätöksen sekä tarkemmat ohjeet merkitsijöille pörssitiedotteella.

Tiedot

Osakeyhtiölain 5 luvun 21 §:ssä tarkoitetut asiakirjat ovat saatavilla Yhtiön verkkosivuilla osoitteessa www.glaston.net.

Sovellettava laki ja erimielisyyksien ratkaiseminen

Osakeantiin sovelletaan Suomen lakia. Osakeannista mahdollisesti aiheutuvat erimielisyydet ratkaistaan toimivaltaisessa tuomioistuimessa Suomessa.

Muut seikat

Hallitus päättää Antiosakkeiden liikkeeseenlaskuun ja Osakeantiin liittyvistä muista seikoista ja niistä aiheutuvista käytännön toimenpiteistä.

Lisätietoja Antiosakkeiden merkitsemiseen liittyvistä seikoista on annettu Esitteen kohdassa ”Ohjeita Osakeannin merkitsijöille”.