GLASTON OYJ ABP:N OSAKKEIDEN LUKUMÄÄRÄ ON MUUTTUNUT

Glaston Oyj Abp                                       Pörssitiedote                       1.3.2019 klo 9.00

Glaston Oyj Abp:n osakkeiden lukumäärä on muuttunut osakkeiden yhdistämisen (niin sanottu käänteinen split) seurauksena. Osakkeiden yhdistämisen jälkeen Glastonin osakkeiden lukumäärä on 38 726 627. Uusi osakkeiden lukumäärä on tänään merkitty kaupparekisteriin ja kaupankäynti yhdistetyillä osakkeilla alkaa tänään 1.3.2019 uudella ISIN-tunnuksella FI4000369657.

Glastonin 26.2.2019 pidetty ylimääräinen yhtiökokous päätti, että yhtiön osakkeiden lukumäärää vähennetään osakepääomaa alentamatta osakeyhtiölain (624/2006, muutoksineen) 15 luvun 9 §:n mukaisessa menettelyssä siten, että jokaiset viisi (5) yhtiön osaketta yhdistetään yhdeksi (1) osakkeeksi. Osakkeiden yhdistämisen tarkoituksena on kiinnostuksen lisääminen yhtiön osaketta kohtaan, osakekaupankäynnin edellytysten parantaminen sekä joustavuuden lisääminen mahdollisen varojenjaon yhteydessä. Kyseinen menettely on kuvattu tarkemmin Glaston Oyj Abp:n pörssitiedotteessa 26.2.2019.

Joséphine Mickwitz, IR-, viestintä- ja markkinointijohtaja, puh. +358 10 500 5070

Glaston on edelläkävijä lasinjalostuksen teknologioissa ja palveluissa. Vastaamme globaalisti rakennus-, aurinkoenergialasi-, ajoneuvo- sekä kaluste- ja laiteteollisuuden vaativimpiin lasinjalostustarpeisiin. Lisäksi hyödynnämme uusia teknologioita, jotka tuovat lasiin älyä ja kestäviä ratkaisuja. Olemme sitoutuneita tarjoamaan asiakkaillemme niin parasta tietotaitoa kuin viimeisimpiä teknologioita lasinjalostuksen alalla. Glastonin osake (GLA1V) noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:ssä. Lisätietoja osoitteessa www.glaston.net.

Jakelu: Nasdaq Helsinki Oy, Keskeiset tiedotusvälineet, www.glaston.net