Glaston suunnittelee tehostamistoimenpiteitä Suomessa

Glaston Oyj Abp   Lehdistötiedote         9.8.2016 kello 12.45

Glaston suunnittelee tehostamistoimenpiteitä Suomessa

Glaston käynnistää tänään neuvottelut henkilöstön kanssa mahdollisista lomautus- sekä työpaikkojen vähennystarpeista. Neuvottelujen piirissä on koko Glastonin Suomen henkilöstö.

Henkilöstön irtisanomistarpeen arvioidaan olevan noin 10 henkilöä ja lomautustarpeen yhteensä alle 90 päivää. Mahdolliset lomautukset toteutettaisiin syksyn 2016 ja kevään 2017 aikana. Suunnitellut toimenpiteet voivat myös vaikuttaa muutoksiin työsuhteen ehdoissa, työtehtävissä sekä organisaatiorakenteessa.

Arto Metsänen, toimitusjohtaja, puh. 010 500 500
Sasu Koivumäki, Machines-liiketoiminnan johtaja, talousjohtaja, puh. 010 500 500

Lähettäjä:

Glaston on johtava lasinjalostuksen teknologiayhtiö. Tarjoamme lasin jalostukseen laadukkaita lämpökäsittelylaitteita ja palveluja rakennus-, aurinkoenergialasi-, ajoneuvo- sekä kaluste- ja laiteteollisuudelle. Sitoudumme tukemaan asiakkaidemme menestymistä koko tuote- ja palveluvalikoimamme elinkaaren ajan. Luomme ja kehitämme jatkuvasti uusia, innovatiivisia menetelmiä entistä laadukkaampien ja turvallisempien lasituotteiden valmistukseen. Glastonin osake (GLA1V) noteerataan NASDAQ Helsinki Oy:ssä. Lisätietoja osoitteessa www.glaston.net