Glaston toimittaa kaksi FC-lasinkarkaisulinjaa Aasiaan

GLASTON OYJ ABP      Lehdistötiedote                 21.11.2018 klo 14.00

Glaston on saanut tilauksen kahdesta FC-sarjan lasinkarkaisulinjasta yhdeltä Aasian alueen johtavalta ovi- ja ikkunalasivalmistajalta. Tilauksen arvo on noin 3,1 miljoonaa euroa. Tilaus on kirjattu Glastonin Q4/2018 tilauskantaan. Sopimus allekirjoitettiin Glasstec-messuilla lokakuussa 2018.

FC-karkaisulinja on hyvin integroitavissa täysin automaattiseen eristyslasiyksiköiden tuotantoon, ja soveltuu erityisen hyvin ikkuna- ja ovivalmistajille, jotka hakevat tuotannon tehokkuutta sekä lopputuotteen virheetöntä laatua.

Vastatakseen asiakkaan erityistarpeisiin, karkaisulinjatoimitukset sisältävät myös kaikki uusimmat ominaisuudet, kuten reaaliaikaisen laadunvalvontajärjestelmän iLooK:in sekä prosessi- ja tuotantoautomaatiot.

”Asiakas, joka on yksi avaintoimijoista alallaan, on systemaattisesti investoinut uusimpaan teknologiaan kaikissa toiminnoissaan. Laadun optimointi, tehokkuus ja korkea kapasiteetti ovat vaatimuksia, joista he eivät ole valmiita tinkimään”, kertoo Pekka Nieminen, Glastonin Aasian ja Tyynenmeren alueen myyntijohtaja.

FC-sarjan karkaisulinja edustaa korkeinta teknologiaa, mutta on samalla käyttäjäystävällinen. Karkaisulinja on tunnettu korkeasta kapasiteetista, energiatehokkuudesta, älykkyydestä sekä ennen kaikkea huippulaatuisesta lopputuotteesta.

Pekka Nieminen
Glaston Oyj Abp, Myyntijohtaja, Aasian ja Tyynenmeren alue
Puhelin: +61498696736

puh. +3580 40 7453737

FC Series ja iLooKovat Glaston Oyj Abp:n tavaramerkkejä.

Glaston on edelläkävijä lasinjalostuksen teknologioissa ja palveluissa. Vastaamme globaalisti rakennus-, aurinkoenergialasi-, ajoneuvo- sekä kaluste- ja laiteteollisuuden vaativimpiin lasinjalostustarpeisiin. Lisäksi hyödynnämme uusia teknologioita, jotka tuovat lasiin älyä ja kestäviä ratkaisuja. Olemme sitoutuneita tarjoamaan asiakkaillemme niin parasta tietotaitoa kuin viimeisimpiä teknologioita lasinjalostuksen alalla. Glastonin osake (GLA1V) noteerataan NASDAQ Helsinki Oy:ssä. Lisätietoja osoitteessa www.glaston.net