Glaston toimittaa kaksi lasinkarkaisulinjaa Aasian ja Tyynenmeren alueelle

GLASTON OYJ ABP                     Lehdistötiedote                10.10.2018 klo 15.15

Glaston on saanut tilauksen kahdesta FC-sarjan tasokarkaisulinjasta johtavalta lasinjalostajalta Aasian ja Tyynenmeren alueella. Tilauksen arvo on noin 2,6 miljoonaa euroa. Tilaus on kirjattu Glastonin Q3/2018 tilauskantaan, ja se sisältyy Glastonin kolmannen vuosineljänneksen ennakoituun tilauskertymään.

FC-sarjan karkaisulinjat tunnetaan korkeasta kapasiteetista, energiatehokkuudesta, älykkyydestä sekä ennen kaikkea huippulaatuisesta lopputuotteesta.

”FC-sarja tarjoaa asiakkaillemme parannettua automaatiota mittaustuloksiin perustuen. Glaston Insight Reporting -raportointiominaisuus on osa FC-sarjan vakiotoimitusta ja se on käytettävissä myös mobiilisovelluksena. Kerättyyn tuotantodataan perustuen raportointijärjestelmä antaa suoraan palautetta tuotannosta, laadusta, koneen ylläpidosta sekä myös energiansäästöistä”, kertoo Pekka Nieminen, Glastonin Aasian ja Tyynenmeren alueen myyntijohtaja.

Oman korkean automaatioasteen lisäksi FC-karkaisulinja on hyvin integroitavissa täysin automaattisten eristyslasiyksiköiden tuotantoon. Tämä soveltuu erityisen hyvin ikkuna- ja ovivalmistajille, jotka hakevat tuotannon tehokkuutta sekä lopputuotteen virheetöntä laatua.

Pekka Nieminen
Glaston Oyj Abp, Myyntijohtaja, Aasian ja Tyynenmeren alue
Puh. +61498696736

Puh. +358 40 7453737

Glaston FC Series ja Glaston Insight Reporting™ ovat Glaston Oyj Abp:n tavaramerkkejä.

Glaston on edelläkävijä lasinjalostuksen teknologioissa ja palveluissa. Vastaamme globaalisti rakennus-, aurinkoenergialasi-, ajoneuvo- sekä kaluste- ja laiteteollisuuden vaativimpiin lasinjalostustarpeisiin. Lisäksi hyödynnämme uusia teknologioita, jotka tuovat lasiin älyä ja kestäviä ratkaisuja. Olemme sitoutuneita tarjoamaan asiakkaillemme niin parasta tietotaitoa kuin viimeisimpiä teknologioita lasinjalostuksen alalla. Glastonin osake (GLA1V) noteerataan NASDAQ Helsinki Oy:ssä. Lisätietoja osoitteessa www.glaston.net