Glastonille merkittävä konekauppa Kiinasta

GLASTON OYJ ABP                              Pörssitiedote                       3.9.2015 klo 10.30

Glastonille merkittävä konekauppa Kiinasta

Glaston on solminut merkittävän konekaupan Yunnan Diankai Energy Saving Science & Technology Co., Ltd:n kanssa kahdesta Glaston CCS1000™ -lasinkarkaisukoneesta kaksoiskammioratkaisulla. Kaupan arvo on noin 2,4 miljoonaa euroa ja se siältää myös Glaston Care -huoltosopimuksen. Kauppaan sisältyy myös optio kolmannesta CCS1000™ -karkaisukoneesta. Koneet toimitetaan asiakkaalle vuoden 2015 viimeisellä neljänneksellä. Tilaus kirjataan Glastonin vuoden 2015 kolmannen neljänneksen tilauskantaan.

Y
unnan Diankai Energy Saving Technology Co., Ltd. on uusi yhtiö, joka panostaa energiaa säästävään lasinjalostusteknologiaan sekä nanokeraamiseen teknologiaan. Yhtiö sijaitsee Kunmingin kaupungissa Yunnanin maakunnassa Lounais-Kiinassa. Yunnanin, Sichuanin ja Guizhoun alueiden lisäksi yhtiön tavoitteena on viedä tuotteitaan Vietnamiin, Kambodjaan, Laosiin ja Burmaan.

Patentoidun kaksivaiheisen konvektiojärjestelmänsä ansiosta CCS1000™ -kone vastaa erinomaisesti vaativiin asiakastarpeisiin koskien tuotantokapasiteettia ja lopputuotteen korkeaa laatua. Ainutlaatuisten innovaatioiden ansiosta CCS1000™ -karkaisulinja tarjoaa nykyaikaisen ratkaisun, jossa  energiatehokkuus, korkea kapasiteetti sekä helppökäyttöisyys yhdistyvät.

Frank Zhang, Aasian markkina-alueen johtaja
puh.

Lähettäjä:
Puh. 010 500 6105

Glaston on johtava lasinjalostuksen teknologiayhtiö. Tarjoamme lasin jalostukseen laadukkaita lämpökäsittelylaitteita ja palveluja rakennus-, aurinkoenergialasi-, ajoneuvo- sekä kaluste- ja laiteteollisuudelle. Sitoudumme tukemaan asiakkaidemme menestymistä koko tuote- ja palveluvalikoimamme elinkaaren ajan. Luomme ja kehitämme jatkuvasti uusia, innovatiivisia menetelmiä entistä laadukkaampien ja turvallisempien lasituotteiden valmistukseen. Glastonin osake (GLA1V) noteerataan NASDAQ OMX Helsinki Oy:ssä. Lisätietoja osoitteessa www.glaston.net

Jakelu: NASDAQ OMX Helsinki, keskeiset tiedotusvälineet, www.glaston.net