Glastonille mittavat lasinjalostuskonetilaukset Aasiasta

Glaston Oyj Abp, Pörssitiedote, 29.12.2010, klo11.30

Glastonille mittavat lasinjalostuskonetilaukset Aasiasta

Glaston Asia on joulukuussa 2010 solminut merkittäviä tilauksia esikäsittelykoneista, turvalasikoneista, huoltopalveluista ja työkaluista. Tilausten arvo on noin 6 miljoonaa euroa ja tulevat useasta Aasian maasta ja alueelta. Koneet toimitetaan pääasiassa vuoden 2011 ensimmäisen ja toisen vuosineljännesten aikana.

Tasokarkaisukoneet,  kuten jatkuvatoiminen Tamglass CHF™ ja kaksoisuuni ProE CCS™ valmistetaan Glastonin Kiinan tehtaalla. Esikäsittelykoneet kattavat laajan valikoiman lasin leikkuukoneista hiomakoneisiin.

“Glastonin laaja tuotevalikoima sekä kokonaisratkaisut tuovat asiakkaittemme tuotantoon selkeästi lisäarvoa", sanoo Frank Zhang, Glastonin Aasian markkina-alueen johtaja.

toimitusjohtaja Arto Metsänen, puh. 010 500 6100.

JAKELU:
www.glaston.net

Glaston Oyj Abp on kansainvälinen lasiteknologiayhtiö. Glaston on lasinjalostuskoneiden globaali markkinajohtaja ja asiakkaidensa One-Stop-Partner, kokonaistoimittaja. Sen tuotevalikoima ja palveluverkosto ovat alan laajimmat. Glastonin tunnetut brändit ovat Bavelloni esikäsittelykoneissa ja –työkaluissa sekä Tamglass ja Uniglass turvalasikoneissa sekä Albat+Wirsam Software lasialan ohjelmistoissa.

Glastonin osake (GLA1V) noteerataan NASDAQ OMX Helsinki Oy:n Mid Cap -listalla.