Glastonin pääomamarkkinapäivä 2021: Päivitetty strategia ja lasinjalostusteknologioiden liiketoiminnan kehitys

Glaston Oyj Abp                  Lehdistötiedote                          5.8.2021 klo 14.20

Lasinjalostusteknologioiden ja palveluiden edelläkävijä Glaston järjestää pääomamarkkinapäivän sijoittajille, analyytikoille, talousmedialle ja muille sidosryhmille torstaina 26. elokuuta alkaen kello 9.00.

Tilaisuutta isännöi Glastonin toimitusjohtaja Anders Dalhblom yhdessä Glastonin johtoryhmän kanssa. Pääomamarkkinapäivässä kerrotaan Glastonin päivitetystä strategiasta sekä keskustellaan liiketoiminta-alueiden kehityksestä.

Osallistujat ovat tervetulleita virtuaaliseen webcast-tilaisuuteen. Kysymyksiä voi esittää kirjallisesti tilaisuuden ajan. Tapahtuman esitykset ja materiaalit ovat englanninkielisiä.

Glastonin päivitetty strategia

Päivitetyn strategian keskeiset tavoitteet ovat selkeästi paraneva orgaaninen kasvu ja kannattavuus perustuen Glastonin omiin strategisiin hankkeisiin sekä odotettuun markkinakasvuun. Glaston suunnittelee lisäävänsä investointeja innovaatioihin ja kehitykseen. Kestävä liiketoiminta on huomioitu uusissa ei-taloudellisissa strategisissa tavoitteissa. Strategian yhteydessä määritetyn uuden vision mukaisesti Glaston haluaa johtaa globaalin lasinjalostusteollisuuden kehitystä innovatiivisilla teknologioilla ja elinkaariratkaisuilla.

Tiekartta strategian toimenpanoon 2021-2025 pohjautuu:

1. Glastonin liiketoiminta-aluekohtaisiin strategisiin hankkeisiin
  2. Konsernilaajuisiin kulmakivihankkeisiin
  3. Vahvaan johtajuuteen

Tarkempia tietoja liittyen päivitettyyn strategiaan sekä taloudelliset ja uudet ei-taloudelliset tavoitteet ovat saatavilla 5. elokuuta 2021 julkaistussa pörssitiedotteessa osoitteessa: https://glaston.net/fi/releases/?id=6B8DB97CFAD5B966

Glaston Pääomamarkkinapäivä 2021

Päivä: Torstai, 26. elokuuta 2021
Aika: 9.00-12.00
Paikka: Tilaisuus järjestetään virtuaalisesti webcastina

Tarkempi agenda ja linkki webcast-tilaisuuteen jaetaan rekisteröityneille osallistujille ennen tilaisuutta.

Ilmoittautuminen:
Ilmoittautumiset pyydetään ystävällisesti 20. elokuuta 2021 mennessä tämän verkkolomakkeen kautta (klikkaa)

Tilaisuuden verkkosivu: www.glaston.net/fi/CMD2021

Esitysmateriaali:
Esitysten yhteenvedot jaetaan tilaisuuden jälkeen yhtiön verkkosivuilla osoitteessa https://glaston.net/fi/raportit-ja-esitykset/#raportit-ja-esitykset

Ennen tilaisuutta esitettävät kysymykset voi lähettää sähköpostitse osoitteeseen: communications[at]glaston.net

Lisätiedot tapahtumaan liittyen:

Pia Posio
Viestintä-, markkinointi- ja sijoittajasuhdejohtaja, Glaston

Glaston on lasinjalostusteollisuuden innovatiivinen teknologiajohtaja, joka toimittaa laitteita, palveluita ja ratkaisuja arkkitehtuuri-, auto-, aurinkoenergia- ja laiteteollisuuteen. Yhtiö tukee myös uusia teknologioita, joilla integroidaan älyominaisuuksia lasiin.

Olemme sitoutuneet tarjoamaan asiakkaillemme sekä parasta osaamista että uusinta teknologiaa lasinjalostuksen alalla tarkoituksena rakentaa parempaa tulevaisuutta turvallisempien, älykkäämpien ja energiatehokkaampien lasiratkaisujen avulla. Meillä on tuotantoa, palveluita ja myyntipisteitä kymmenessä maassa. Glastonin osake (GLA1V) noteerataan NASDAQ Helsinki Oy:ssä.