Glastonin pääomamarkkinapäivä 2023: Strategia 2021−2025 katsaus sekä uudistunut organisaatio

Glaston Oyj Abp                  Lehdistötiedote                          16.10.2023 klo 14.00

Lasinjalostusteknologioiden ja palveluiden edelläkävijä Glaston järjestää pääomamarkkinapäivän sijoittajille, analyytikoille, talousmedialle ja muille sidosryhmille tiistaina 21. marraskuuta 2023 kello 9.00.

Tilaisuutta isännöi Glastonin toimitusjohtaja Anders Dahlblom yhdessä Glastonin johtoryhmän kanssa. Glastonin uusi organisaatio johtoryhmämuutoksineen astui voimaan 1. lokakuuta, painopisteenä asiakaskokemuksen parantaminen ja strategian toteuttamisen nopeuttaminen. Uudessa organisaatiossa Glastonilla on kaksi liiketoiminta-aluetta (BA), jotka on muodostettu vastaamaan paremmin asiakkaiden loppukäyttösegmenttejä: Arkkitehtuuri ja Mobility, Display & Solar.

Pääomamarkkinapäivässä kerromme Glastonin 2021−2025 strategian toteutuksesta sekä uusien liiketoiminta-alueiden ja lasinjalostusmarkkinoiden kehityksestä.

Osallistujat ovat tervetulleita tilaisuuteen paikanpäälle Helsingissä tai virtuaaliseen webcast-tilaisuuteen. Webcast-osallistujat voivat esittää kysymyksiä kirjallisesti tilaisuuden ajan. Tapahtuman esitykset ja materiaalit ovat englanninkielisiä.

Glaston Pääomamarkkinapäivä 2023

Päivä: Tiistai, 21. marraskuuta 2023
Aika: 9.00-13.00
Paikka: Sanomatalo, Eliel-Studio 1.krs, Töölönlahdenkatu 2, Helsinki, sekä virtuaalinen CMD 2023 -webcast

Tarkempi agenda ja linkki webcast-tilaisuuteen jaetaan rekisteröityneille osallistujille ennen tilaisuutta.

Ilmoittautuminen:
Ilmoittautumiset pyydetään ystävällisesti 10 marraskuuta 2023 mennessä tämän verkkolomakkeen kautta (klikkaa)

Tilaisuuden verkkosivu: https://glaston.net/fi/paaomamarkkinapaiva-2023/

Esitysmateriaali:
Esitykset jaetaan tilaisuuden jälkeen yhtiön verkkosivuilla Raportit ja esitykset -osiossa: Raportit ja esitykset

Ennen tilaisuutta esitettävät kysymykset voi lähettää sähköpostitse osoitteeseen: communications[at]glaston.net

Lisätiedot tapahtumaan liittyen:

Pia Posio
Viestintä-, markkinointi- ja sijoittajasuhdejohtaja, Glaston

Glaston lyhyesti

Glaston on lasinjalostusteollisuuden innovatiivinen teknologiajohtaja, joka toimittaa laitteita, palveluita ja ratkaisuja arkkitehtuuri-, liikenne-, näyttö- ja aurinkoenergiateollisuuteen. Yhtiö tukee myös uusia teknologioita, joilla integroidaan älyominaisuuksia lasiin.

Glaston on sitoutunut tarjoamaan asiakkailleen sekä parasta osaamista että uusinta teknologiaa lasinjalostuksen alalla tarkoituksena rakentaa parempaa tulevaisuutta turvallisempien, älykkäämpien ja energiatehokkaampien lasiratkaisujen avulla. Glastonilla on tuotantoa, palveluita ja myyntipisteitä yhdeksässä maassa. Glastonin osake (GLA1V) noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:ssä.