Glastonin uusi toimitusjohtaja Toni Laaksonen aloittaa tehtävässään 12.8.2024

Glaston Oyj Abp           Pörssitiedote            1.8.2024 klo 9.00

Toni Laaksonen aloittaa Glaston Oyj Abp:n toimitusjohtajana 12.8.2024. Toni Laaksonen siirtyy Glastonille Metso-konsernista, jossa hän on työskennellyt vuodesta 2019 Materials Processing Products -liiketoimintalinjan johtajana. Glaston tiedotti 22.3.2024 Laaksosen nimityksestä yhtiön toimitusjohtajaksi.

Hallituksen jäsen Antti Kaunonen jättää väliaikaisen toimitusjohtajan tehtävänsä 12.8.2024 alkaen mutta jatkaa hallituksen jäsenenä, ja palaa tehtäväänsä hallituksen Henkilöstö- ja palkitsemisvaliokunnan jäsenenä.

Lisätietoja antaa:
Hallituksen puheenjohtaja Veli-Matti Reinikkala, puh. 010 500 500

Pia Posio, Viestintä-, markkinointi- ja IR-johtaja, puh. +358 10 500 500

Glaston lyhyesti
Glaston on lasinjalostusteollisuuden innovatiivinen teknologiajohtaja, joka toimittaa laitteita, palveluita ja ratkaisuja arkkitehtuuri-, liikenne-, näyttö- ja aurinkoenergiateollisuuteen. Yhtiö tukee myös uusia teknologioita, joilla integroidaan älyominaisuuksia lasiin.

Glaston on sitoutunut tarjoamaan asiakkailleen sekä parasta osaamista että uusinta teknologiaa lasinjalostuksen alalla tarkoituksena rakentaa parempaa tulevaisuutta turvallisempien, älykkäämpien ja energiatehokkaampien lasiratkaisujen avulla. Glastonilla on tuotantoa, palveluita ja myyntipisteitä yhdeksässä maassa. Glastonin osake (GLA1V) noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:ssä.

Jakelu: Nasdaq Helsinki Oy, Keskeiset mediat, www.glaston.net