Glastonin yhtiökokous 2020 siirretään myöhemmin ilmoitettavaan ajankohtaan

Glaston Oyj Abp                     Pörssitiedote                  20.3.2020 klo 17.50

Koronaviruksen tilanteen nopean kehityksen vuoksi Suomen hallitus ilmoitti maanantaina16.3.2020, että julkiset kokoontumiset rajoitetaan korkeintaan kymmeneen henkilöön. Glaston Oyj Abp suhtautuu koronaviruksen aiheuttamaan riskiin vakavasti.

Glaston on näiden linjausten seurauksena päättänyt lykätä torstaiksi 2.4.2020 alun perin pidettäväksi suunnitellun varsinaisen yhtiökokouksen pidettäväksi myöhemmin erikseen ilmoitettavana ajankohtana.

Taina Tirkkonen, Lakiasiain- ja henkilöstöjohtaja, Glaston Oyj Abp, puh. +358 10 500 500

Glaston lyhyesti

Glaston on lasinjalostusteollisuuden innovatiivinen teknologiajohtaja, joka tarjoaa laitteita, palveluita ja ratkaisuja rakennus-, ajoneuvo-, aurinkoenergia- sekä kaluste- ja laiteteollisuuden tarpeisiin. Lisäksi yhtiö tukee uusien, lasiin älyä integroivien teknologioiden kehittämistä.

Huhtikuusta 2019 lähtien Bystronic glass on osa Glastonia. Yhdessä olemme sitoutuneita tarjoamaan asiakkaillemme sekä parasta tietotaitoa että viimeisimpiä teknologioita lasinjalostuksen alalla, tarkoituksenamme rakentaa parempaa huomista turvallisemmilla, älykkäämmillä ja energiatehokkaammilla ratkaisuilla. Toimimme globaalisti tuotannon, palveluiden ja myynnin saralla yhdessätoista maassa. Glastonin osake (GLA1V) on noteerattu Nasdaq Helsinki Oy:ssä.

Jakelu: Nasdaq Helsinki Oy, Keskeiset tiedotusvälineet, www.glaston.net