LEHDISTÖTIEDOTE: Glastonille merkittävä tilaus Kiinasta

Glaston Oyj Abp                                                          Lehdistötiedote 24.5.2013 klo 9.15

Glastonille merkittävä tilaus Kiinasta

Glaston on saanut 3.4 miljoonan euron tilauksen kiinalaiselta Jin Jing Groupilta, joka on Glastonin pitkäaikainen asiakas. Tämänkertainen kauppa Jin Jing Groupille sisältää kaksi Glaston CCS900™ kaksoiskammiokarkaisu-uunia, Glaston FC500™ tasokarkaisu-uunin, Glaston XtraEdge™ 2640-10 kaksoisreunahiontakoneen sekä Glaston iLooK™ reaaliaikaisen laadumittausjärjestelmän. Koneet sisältyivät Glastonin vuoden 2013 ensimmäisen neljänneksen tilauskantaan. Tasokarkaisulinjat sekä iLooK™ laadunmittausjärjestelmä valmistetaan Tianjinissa, Kiinassa ja esikäsittelylinja Bregnanossa, Italiassa. Koneet toimitetaan asiakkaalle Pekingiin, Kiinaan vuoden 2013 toisella vuosipuoliskolla.

Jin Jing Groupilla on monipuolinen tuotevalikoima ja yhtiöllä on Aasian suurin kohokuvioidun lasin tuotetarjonta. Jin Jing Group toimii Pohjois-Amerikan, Euroopan, Australian, Kaakkois-Aasian ja Lähi-idän markkinoilla ja sen raakalasin tuotantolinjat edustavat alan kehittyneintä teknologiaa.

Jin Jing Groupin ultrakirkasta lasia on käytetty mm. Pekingin olympialaisten Linnunpesä- ja veskuutio -rakennuksissa. Yhtiöllä on referenssikohteita myös Shanghaissa ja Dubaissa. Nyt julkistettu konetilaus parantaa entisestään Jin Jong Groupin mahdollisuuksia tuottaa huippulaatuista Super LowE-lasia.

Lisätietoja antavat:
Arto Metsänen, toimitusjohtaja
Puh. +358 10 500 500

Frank Zhang, Aasian markkina-alueen johtaja
Puh. +86 21 5840 9778*816

viestintä- ja markkinointijohtaja

Glaston on kansainvälinen lasiteknologiayhtiö, joka kehittää tuotteita arkkitehtuuri-, aurinkoenergia-, kaluste- ja laite- sekä ajoneuvoteollisuudelle. Tuotevalikoimamme vaihtelee esikäsittely- ja turvalasikoneista huoltopalveluihin. Tuemme asiakkaidemme menestystä tuottamalla palveluita kaikkiin lasinjalostusketjun tarpeisiin koko tuotteen elinkaaren ajan. Lisätietoja osoitteessa www.glaston.net. Glastonin osake (GLA1V) noteerataan NASDAQ OMX Helsinki Oy:n Small Cap -listalla.