MUUTOKSIA GLASTON-KONSERNIN JOHTORYHMÄSSÄ

GLASTON OYJ ABP                        PÖRSSITIEDOTE              27.5.2019 klo 15.00

Glaston ja Burghard Schneider ovat yhdessä sopineet Schneiderin jättävän tehtävänsä 27.05.2019. Burghard Schneider on vastannut Bystronic glassin liiketoiminnasta vuodesta 2014 ja ollut Glaston-konsernin johtoryhmän jäsen 1.4.2019 lähtien. Bystronic glassin vetäjäksi ja johtoryhmän jäseneksi siirtyy Dietmar Walz. Walz on aiemmin toiminut Bystronic glassin myyntijohtajana.

”Haluan kiittää Burghardia hänen panoksestaan ja tehdystä työstä Bystronic glassin erittäin onnistuneen taloudellisen käänteen eteen, ja toivotamme hänelle menestystä tulevaan. Dietmarilla on kokemusta Bystronic glassin johtoryhmätyöskentelystä ja hänellä on ollut globaali vastuu myynti- ja huoltotoiminnoista, ja hän on hyvä lisäys johtoryhmäämme”, sanoo toimitusjohtaja Arto Metsänen.

Helsingissä 27.5.2019

Arto Metsänen, toimitusjohtaja, puh. +358 10 500 6100
Joséphine Mickwitz, IR-, viestintä- ja markkinointijohtaja, puh. +358 10 500 5070

Glaston lyhyesti

Glaston on lasinjalostusteollisuuden innovatiivinen teknologiajohtaja, joka tarjoaa laitteita, palveluita ja ratkaisuja rakennus-, ajoneuvo-, aurinkoenergia- sekä kaluste- ja laiteteollisuuden tarpeisiin. Lisäksi yhtiö tukee uusien, lasiin älyä integroivien teknologioiden kehittämistä.

Huhtikuusta 2019 lähtien Bystronic glass on osa Glastonia. Yhdessä olemme sitoutuneita tarjoamaan asiakkaillemme sekä parasta tietotaitoa että viimeisimpiä teknologioita lasinjalostuksen alalla, tarkoituksenamme rakentaa parempaa huomista turvallisemmilla, älykkäämmillä ja energiatehokkaammilla ratkaisuilla. Toimimme globaalisti tuotannon, palveluiden ja myynnin saralla kahdessatoista maassa. Glastonin osake (GLA1V) on noteerattu Nasdaq Helsinki Oy:ssä.

Jakelu: Nasdaq Helsinki Oy, Keskeiset tiedotusvälineet, www.glaston.net