Muutoksia Glastonin hallituksen valiokunnissa

Glaston Oyj Abp                     Pörssitiedote                  15.12.2022 klo 16.00

Glaston Oyj Abp:n hallitus on päättänyt muutoksista yhtiön hallituksen tarkastusvaliokunnan ja henkilöstö- ja palkitsemisvaliokunnan kokoonpanoissa. Muutokset astuvat voimaan 1.1.2023.

Tarkastusvaliokunnan jäsen Veli-Matti Reinikkala on valittu henkilöstö- ja palkitsemisvaliokunnan puheenjohtajaksi. Henkilöstö- ja palkitsemisvaliokunnan jäsen Sarlotta Narjus on valittu tarkastusvaliokunnan jäseneksi.

Valiokuntien kokoonpanot 1.1.2023 alkaen ovat:

Tarkastusvaliokunta: Arja Talma (puheenjohtaja), Sarlotta Narjus ja Tero Telaranta.
Henkilöstö- ja palkitsemisvaliokunta: Veli-Matti Reinikkala (puheenjohtaja), Sebastian Bondestam, Antti Kaunonen ja Michael Willome.

Lisätietoja antaa:
LakiasiainjohtajaTaina Tirkkonen, puh.010 500 500

Glaston lyhyesti

Glaston on lasinjalostusteollisuuden innovatiivinen teknologiajohtaja, joka toimittaa laitteita, palveluita ja ratkaisuja arkkitehtuuri-, auto-, aurinkoenergia- ja näyttöteollisuuteen. Yhtiö tukee myös uusia teknologioita, joilla integroidaan älyominaisuuksia lasiin.

Olemme sitoutuneet tarjoamaan asiakkaillemme sekä parasta osaamista että uusinta teknologiaa lasinjalostuksen alalla tarkoituksena rakentaa parempaa tulevaisuutta turvallisempien, älykkäämpien ja energiatehokkaampien lasiratkaisujen avulla. Meillä on tuotantoa, palveluita ja myyntipisteitä yhdeksässä maassa. Glastonin osake (GLA1V) noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:ssä.

Jakelu: Nasdaq Helsinki Oy, Keskeiset tiedotusvälineet, www.glaston.net