Muutos Glastonin johtoryhmään

Glaston Oyj Abp                      Pörssitiedote                        25.4.2024 klo 10.30

Glaston Oyj Abp:n johtoryhmän jäsen ja SVP Services Artturi Mäki on päättänyt jättää yhtiön 30.4.2024 jatkaakseen uraansa Glastonin ulkopuolella. Mäki tuli Glastonin palvelukseen vuonna 2016.

Glastonin Services-liiketoimintaa johtaa 1.5.2024 alkaen toistaiseksi yhtiön väliaikainen toimitusjohtaja Antti Kaunonen nykyroolinsa lisäksi. Välitöntä rekrytointiprosessia SVP Services -tehtävään ei aloiteta.

”Haluan kiittää Artturi Mäkeä hänen sitoutumisestaan palveluliiketoimintamme johtamiseen ja kehittämiseen vuosien varrella. Toivotamme hänelle kaikkea hyvää jatkossa”, sanoo Antti Kaunonen, Glastonin väliaikainen toimitusjohtaja.

Konsernin johtoryhmä koostuu 1.5.2024 lähtien seuraavista jäsenistä:

Antti Kaunonen, väliaikainen toimitusjohtaja

Sasu Koivumäki, Chief Sales Officer, toimitusjohtajan varahenkilö

Miika Äppelqvist, SVP Architecture

José Yepes, SVP Mobility, Display & Solar

Robert Prange, SVP Automation & SCM

Päivi Lindqvist, talousjohtaja

Kaisa Latva, lakiasiainjohtaja

Riikka Laitasalo, SVP People and Culture

Antti Kaunonen, väliaikainen toimitusjohtaja, puh. +358 10 500 500

Glaston Oyj

Pia Posio, Viestintä-, markkinointi- ja sijoittajasuhdejohtaja, puh. +358 10 500 5057

Glaston on lasinjalostusteollisuuden innovatiivinen teknologiajohtaja, joka toimittaa laitteita, palveluita ja ratkaisuja arkkitehtuuri-, liikenne-, näyttö- ja aurinkoenergiateollisuuteen. Yhtiö tukee myös uusia teknologioita, joilla integroidaan älyominaisuuksia lasiin.

Glaston on sitoutunut tarjoamaan asiakkailleen sekä parasta osaamista että uusinta teknologiaa lasinjalostuksen alalla tarkoituksena rakentaa parempaa tulevaisuutta turvallisempien, älykkäämpien ja energiatehokkaampien lasiratkaisujen avulla. Glastonilla on tuotantoa, palveluita ja myyntipisteitä yhdeksässä maassa. Glastonin osake (GLA1V) noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:ssä.

Jakelu: NASDAQ Helsinki, media, www.glaston.net