Muutos Glastonin johtoryhmässä

Glaston Oyj Abp Pörssitiedote 13.11.2012 klo 12.45

Muutos Glastonin johtoryhmässä

Günter Befort, Glaston Oyj Abp:n Senior Industrial Advisor sekä johtoryhmän jäsen on päättänyt jättää yhtiön. Hänen viimeinen työpäivänsä Glastonilla on 15. marraskuuta 2012.

”Günteri Befortin laaja yhteistyöverkosto sekä 35-vuotinen kokemus lasiteollisuudesta on ollut hyvin arvokasta Glastonille. Haluan kiittää Gunteriä hänen vahvasta työpanoksestaan sekä asiantuntemuksestaan”, sanoo Glastonin toimitusjohtaja Arto Metsänen.

Glastoin julkaisi 13.11.2012 pörssitiedotteen, jossa kerrottiin konsernin sopeuttamistoimenpiteiden käynnistämisestä. Uudelleenjärjestelyillä sopeutetaan konsernin toimintoja vastaamaan uutta rakennetta ja vallitsevaa markkinatilannetta. Uutta Senior Advisoria ei tulla nimittämään.

Lisätiedot: toimitusjohtaja Arto Metsänen,puh. 010 500 500

Viestintä- ja markkinointijohtaja

Glaston on kansainvälinen lasiteknologiayhtiö, joka kehittää tuotteita arkkitehtuuri-, aurinkoenergia-, kaluste- ja laite- sekä ajoneuvoteollisuudelle. Tuotevalikoimamme vaihtelee esikäsittely- ja turvalasikoneista ohjelmistoratkaisuihin sekä huoltopalveluihin. Tuemme asiakkaidemme menestystä tuottamalla palveluita kaikkiin lasinjalostusketjun tarpeisiin koko tuotteen elinkaaren ajan. Lisätietoja osoitteessa: www.glaston.net. Glastonin osake (GLA1V) noteerataan NASDAQ OMX Helsinki Oy:n Small Cap -listalla.

Jakelu: NASDAQ OMX, keskeiset mediat, www.glaston.net