Exiden GNB EasyPick -akunvalintajärjestelmän kysyntä kasvaa

Akkuvalmistaja Exide Technologies (http://www.exide.fi), globaali yritys, joka toimittaa energianvarastointiratkaisuja kuljetus- ja teollisuusalalle, kokee kasvavan mielenkiinnon GNB EasyPick -järjestelmää kohtaan. Selkeä ja kustannustehokas järjestelmä voidaan integroida valinnaisena osana GNB-varaajiin. Järjestelmä varmistaa, että ensimmäisenä varautunut akku on myös se akku, joka otetaan käyttöön. Tämä pidentää akun käyttöikää, lisää käyttötuntien määrää ja parantaa tuottavuutta. GNB EasyPick on erinomainen valinta pienemmille yrityksille, jotka vielä harkitsevat investointia kokonaisvaltaiseen akunhallintajärjestelmään.

EasyPick on selkeä, toimintavarma ja helppokäyttöinen järjestelmä. Käyttäjä valitsee vihreän– vihreä valo osoittaa, mikä akku valitaan ensimmäisenä. Keltainen valo ilmoittaa, että akku on täyteen varattu ja jonossa. Heti kun ensimmäinen akku on otettu, vihreä valo osoittaa jonossa olevan seuraavan akun.

EasyPick-järjestelmässä on tilaa jopa 30 varaajalle. Kullekin akkutyypille riittää vain yksi ohjaava varaaja, joka hoitaa loput. Ohjaava varaaja hälyttää, jos otetaan väärä akku, ja varmistaa, että järjestelmää käytetään oikein. EasyPick on tyylikkäästi muotoiltu ja käyttäjälle helppotajuinen.

GNB-varaajat EasyPick-järjestelmässä toimivat plug & play -periaatteella. Käyttöönotto onnistuu ilman huoltoasiantuntijaa, mikä säästää sekä aikaa että rahaa. Järjestelmä on myös kustannustehokas ja takaa yritysten investoinneille vakaan tuoton.

– GNB EasyPick on tehokas työväline, joka lisää varaston tehokkuutta ja tuottavuutta samalla kun se maksimoi akkukaluston käyttöiän, sanoo Exide Technologiesin Nigel Darke.  Meille on erittäin tärkeää toimittaa asiakkaillemme täydellisiä ratkaisuja ja auttaa heitä alentamaan kokonaiskustannuksia.

Yrityksille, jotka haluavat tehostaa akkujensa käsittelyä, Exide suosittelee kokonaisvaltaista GNB 2100.NET -järjestelmää kaluston ohjaukseen ja akkuvalvontaan. Tämä ratkaisu takaa erityisen tehokkaan rotaatiojärjestelmän, mahdollisuuden jopa 500 akun ja varaajan keskitettyyn etävalvontaan, viallisten ja korjausta vaativien akkujen nopeaan tunnistukseen ja paljon muuhun.

MEDIAYHTEYDET:
Tor Enlid, tor.enlid@exide.com, +46 10 888 62 17

Tavaramerkit

Exide, Exide Technologies ja GNB ovat Exide Technologiesin rekisteröityjä tavaramerkkejä.

Exide Technologies

Exide Technologies (www.exide.com) on globaali yritys, joka toimittaa ratkaisuja sähköenergian varastointiin kuljetus- ja teollisuusaloille. Yli 80 maasta hankkimallaan 130 vuoden kokemuksellaan teknologisesta innovaatiosta yritys kykenee tarjoamaan vakuuttavia ratkaisuja nykypäivän ja tulevaisuuden energiantarpeisiin. Exide valmistaa ja kierrättää kattavaa tuotevalikoimaa ja toimittaa Network Power ja Motive Power -markkinasegmenteille akku- sekä energianvarastointijärjestelmiä ja erikoissovelluksia monille teollisuuden ja elinkeinoelämän alueille kuten esim. maatalous, autoteollisuus, haarukkatrukit ja siivouskoneet, kuljetus ja huolinta, merenkulku, materiaalinkäsittely, puolustusvoimat, kaivosteollisuus, moottoriurheilu, rautatieliikenne, turvallisuusala, televiestintäjärjestelmät, huoltoala ja keskeytymätön virransyöttö (UPS) ym. Exiden motto on: Powering the World Forward. Historiansa ja kokonsa sekä vahvan yrittäjähengen ansiosta  Exide on oikea valinta asiakkaille, joille ei riitä pelkkä perinteinen akkutoimittaja.

Avainsanat: