GoodMoodille 25 jakelusopimusta Pohjois-Amerikasta

Lehdistötiedote 17.5.2004 Julkaistavissa klo 13.30 GoodMoodille 25 jakelusopimusta Pohjois-Amerikasta Vuorovaikutteisen liikkuvan kuvan edelläkävijän maailmanlaajuinen palveluverkosto laajenee Vuorovaikutteisen liikkuvan kuvan verkkoviestintäsovelluksia kehittävä ja sisältöä tuottava GoodMood on solminut Yhdysvalloissa, Kanadassa ja Meksikossa yhteensä 25 jakelusopimusta, joilla yhteistyöyritykset ottavat GOODMOOD WIP® -verkkoviestintäsovelluksen osaksi omaa palvelutarjontaansa. Uudet jakelukumppanit ovat osa GoodMoodin maailmanlaajuista WSP (Webcasting Service Partner) -verkostoa. Ne valittiin 66 kiinnostuneen yrityksen joukosta. WSP-verkosto koostuu kokeneista ja itsenäisistä liikkuvan kuvan asiantuntijayhtiöistä, jotka tuovat GoodMood WIP - verkkoviestintäsovelluksen osaksi omaa palvelutarjontaansa. Ne takaavat asiakkaille korkeatasoisen konseptin, jossa GoodMood WIP -sovelluksen mahdollistamat viestintäratkaisut tuotetaan asiakkaalle avaimet käteen - palveluna. GoodMood WIP on ainoa sovellus maailmassa, jossa yhdistyvät webcasting, täysin selainpohjainen videoneuvottelu, webkonferenssi, julkaisuportaali ja monipuoliset hallintatyökalut yhdessä käyttöliittymässä. Uusin 3.1 versio tukee myös matkapuhelimia. "GoodMood pystyy WSP-verkoston avulla ainoana maailmassa tarjoamaan asiakkailleen esimerkiksi webcasting-lähetyksen mistä tahansa toimipisteestä missä päin maailmaa tahansa. Suurimmassa GoodMoodin tuottamassa webcasting-lähetyksessä oli viisi puhujaa eri maista, se välitettiin 54 maahan ja sillä oli 8 000 samanaikaista katsojaa", GoodMoodin varatoimitusjohtaja Leevi Parsama sanoo. WSP-verkoston yritykset osallistuvat koulutus- ja akkreditointiprosessiin ennen kuin niille myönnetään lopullinen WSP- status. Ensimmäinen Pohjois-Amerikan koulutusohjelma käynnistyy Los Angelesissa kesäkuussa. Laajentumisen jälkeen GoodMood ja sen WSP-verkosto tuottavat webcasting- lähetyksiä ja tarjoavat tuotetukea sekä GoodMoodin sovelluksia Espanjassa, Isossa-Britanniassa, Italiassa, Kanadassa, Kiinassa, Meksikossa, Ruotsissa, Saksassa, Singaporessa, Suomessa, Sveitsissä, Tanskassa, Venäjällä ja Yhdysvalloissa. WSP-verkoston laajeneminen Pohjois-Amerikassa lähti käyntiin, kun GoodMood lanseerasi uusimman version GoodMood WIP - verkkoviestintäsovelluksestaan myös Yhdysvalloissa. Yhdysvaltain- lanseeraus tapahtui maailman suurimmassa liikkuvan kuvan tapahtumassa, NAB (National Association of Broadcasters) -messuilla Las Vegasissa viime kuussa. Lanseeraus ja WSP-partnerien valinta tehtiin GoodMoodin Pohjois-Amerikan markkinointipartnerin Marcom: Interactiven kanssa. Taustatiedot: GoodMood on erikoistunut B-to-B-sektorin verkkopohjaisiin viestintäratkaisuihin. GoodMood on ollut vuorovaikutteisen liikkuvan kuvan edelläkävijä vuodesta 1997. Yrityksen kehittämä GOODMOOD WIP® on maailman edistyksellisin liikkuvaa kuvaa hyödyntävä verkkoviestintäsovellus. GoodMoodin globaali Webcasting Service Partner (WSP) -verkosto toteuttaa korkeatasoisia webcasting-lähetyksiä eri puolilla maailmaa sijaitseville asiakkaille avaimet käteen -palveluna. GoodMood ideoi myös luovia sisältötuotantoja ja tarjoaa tuotantopalveluja. Yrityksen omistaa sen toimiva johto ja pääomasijoitusyhtiö 3i. Yrityksen toimipisteissä Helsingissä ja Turussa sekä myyntikonttoreissa Lontoossa ja Nimburgissa työskentelee lähes 60 goodmoodilaista. GOODMOOD WIP® on alallaan johtava reaaliaikaisten ja nauhoitettujen esitysten verkkoviestintäsovellus. Se mahdollistaa liikkuvan kuvan tehokkaan käytön osana yritysten, oppilaitosten ja julkishallinnon viestintäratkaisuja yhdistämällä ainoana maailmassa webcastingin, täysin ohjelmistopohjaisen videoneuvottelun, webkonferenssin, julkaisuportaalin sekä monipuoliset hallintatyökalut yhteen käyttöliittymään. GOODMOOD WIP® tehostaa organisaatioiden liiketoimintaa ja vähentää kustannuksia. Lisätiedot: Leevi Parsama, varatoimitusjohtaja, GoodMood Matkaviestin: 040 528 9001 Sähköposti: leevi.parsama@goodmood.fi www.goodmood.fi www.goodmood.us Kuvitusmateriaali: Réa Maxwell, markkinointipäällikkö, GoodMood Matkaviestin: 040 579 2000 Sähköposti: press@goodmood.fi ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/05/17/20040517BIT00320/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2004/05/17/20040517BIT00320/wkr0002.pdf