Lehdistötiedote: GoodMood ja huippuyliopisto UCLA yhteistyöhön

28.6.2004 GoodMood ja huippuyliopisto UCLA yhteistyöhön Kalifornian yliopiston UCLA:n Anderson School of Managementin opiskelijat ryhtyvät käyttämään GOODMOOD WIP® - verkkoviestintäsovellusta. Yritysviestinnän verkkopohjaisiin ratkaisuihin erikoistunut webcasting- ohjelmistotalo GoodMood ja Kalifornian yliopisto UCLA ovat solmineet yhteistyösopimuksen, jolla GoodMood liittyy osaksi UCLA:n Anderson School of Managementin kansainvälistä GAP (Global Access Program) - ohjelmaa. GAP on maailman arvostetuimpiin liiketalouden oppilaitoksiin kuuluvan Anderson School of Managementin MBA-ohjelma, jossa jo ammatissa toimivat jatko-opiskelijat tekevät yhteistyötä kansainvälisten teknologiayritysten kanssa. Osana GoodMoodin ja GAP-ohjelman opiskelijoiden yhteistyötä käyttöön otetaan maailman edistyksellisin verkkoviestintäsovellus GoodMood WIP®. Se yhdistää ainoana sovelluksena maailmassa webcastingin, täysin ohjelmistopohjaisen videoneuvottelun, webkonferenssin, julkaisuportaalin sekä monipuoliset hallintatyökalut yhteen käyttöliittymään. GAP-ohjelman johtaja ja Anderson School of Managementin professori Bob Foster uskoo verkkopohjaisen vuorovaikutteisen liikkuvan kuvan tarjoavan merkittäviä hyötyjä koulutussektorille. GoodMood WIPin avulla toteutetut lähetykset eivät ole sidoksissa aikaan tai paikkaan, opiskelijat ja opetushenkilökunta voivat katsella lähetyksiä joko suorina tai nauhoitettuina itselleen sopivimpina ajankohtina. Sovellus mahdollistaa siten esimerkiksi etäluennot ja tehostaa opiskelijoiden ja opettajien keskinäistä vuorovaikutusta sekä tiimityöskentelyä. Suomessa sovellus on jo käytössä mm. Turun koululaitoksella. "Meillä on ollut pitkäaikainen yhteistyösuhde Teknologian kehittämiskeskukseen Tekesiin ja tutustuimme GoodMoodiin sitä kautta. Havaitsimme GoodMoodin erinomaiseksi kumppaniksi ohjelmallemme sen mielenkiintoisen verkkoviestintäteknologian, osaavan johdon ja kunnianhimoisten kansainvälisten laajentumistavoitteiden takia", Bob Foster sanoo. "GoodMoodille kyseessä on paitsi hyödyllinen yhteistyö huipputason MBA- tutkinnon suorittajien kanssa, myös tärkeä päänavaus GoodMood WIPin käytössä Yhdysvaltain opetussektorilla", GoodMoodin toimitusjohtaja Olli Ilmolahti sanoo. GoodMood on verkkopohjaisiin viestintäratkaisuihin erikoistunut webcasting-ohjelmistotalo ja tuotantoyhtiö. GoodMood on ollut vuorovaikutteisen liikkuvan kuvan edelläkävijä vuodesta 1997. Yrityksen GOODMOOD WIP® 3.1 on maailman edistyksellisin liikkuvaa kuvaa hyödyntävä verkkoviestintäsovellus. GoodMoodin globaali Webcasting Service Partner (WSP) -verkosto toteuttaa korkeatasoisia webcasting-lähetyksiä asiakkaille eri puolilta maailmaa avaimet käteen -palveluna. GoodMood ideoi myös sisältötuotantoja verkkoviestintään. Yrityksen toimipisteissä Helsingissä ja Turussa sekä myyntikonttoreissa Lontoossa ja Freiburgissa työskentelee yli 60 goodmoodilaista. GOODMOOD WIP® on johtava reaaliaikaisten ja nauhoitettujen esitysten verkkoviestintäsovellus. Se mahdollistaa liikkuvan kuvan tehokkaan käytön osana yritysten, oppilaitosten ja julkishallinnon viestintäratkaisuja yhdistämällä ainoana maailmassa webcastingin, täysin ohjelmistopohjaisen videoneuvottelun, webkonferenssin, julkaisuportaalin sekä monipuoliset hallintatyökalut yhteen käyttöliittymään. GOODMOOD WIP® tehostaa organisaatioiden liiketoimintaa ja vähentää viestintään liittyviä kustannuksia. Lisätiedot: Olli Ilmolahti, toimitusjohtaja, GoodMood Matkaviestin: 040 528 9005 Sähköposti: olli.ilmolahti@goodmood.fi www.goodmood.fi ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/06/28/20040628BIT00230/wkr0001.pdf