• GoodMood/

Lehdistötiedote: GoodMoodin verkkolähetys toi Talermon Olympiakomitean tiedotustilaisuuten

GoodMood toteutti Suomen Olympiakomitean vastavalitun puheenjohtajan, Amerin toimitusjohtajan Roger Talermon tiedotustilaisuuden 17.11 Chicagosta Helsinkiin webcasting - lähetyksenä. Kuva ja ääniyhteys luotiin GoodMood WIP- sovelluksella.

Internet-pohjainen webcasting toteutettiin, koska puheenjohtaja Talermo oli estynyt olemaan kokouspaikalla työmatkan takia. Kokousyleisölle ja tiedotusvälineille suunnattu lähetys onnistui erinomaisesti. Se välitettiin suorana Urheilukanavalla sekä myöhemmin uutisvälähdyksinä Ylen TV1:n, MTV3:n ja Nelosen urheiluosuuksissa. ”Internet-yhteys ratkaisi todellisen viestintäongelman, se tarjosi ratkaisun yllättävään hätätilanteeseen. Oli välttämätöntä saada Olympiakomitean uuden puheenjohtajan kommentit suorana sekä valtuustoväelle että medialle. Olemme tyytyväisiä siihen, miten nopeasti, joustavasti ja laadukkaasti tämä yhteys saatiin aikaan”, toteaa Olympiakomitean pääsihteeri Jouko Purontakanen. Nopealla aikataululla toteutetussa lähetyksessä olivat GoodMoodin oman tuotantotiimin lisäksi mukana chicagolaiset GoodMoodin Webcasting Service Partnerit Audio Visual Integration ja John Cuneo Productions. GoodMood on verkkopohjaisiin viestintäratkaisuihin erikoistunut webcasting-ohjelmistotalo ja tuotantoyhtiö. GoodMood on ollut vuorovaikutteisen liikkuvan kuvan edelläkävijä vuodesta 1997. Yrityksen GoodMood WIP® 3.2 on maailman edistyksellisin liikkuvaa kuvaa hyödyntävä verkkoviestintäsovellus. GoodMoodin globaali Webcasting Service Partner (WSP) -verkosto toteuttaa korkeatasoisia webcasting-lähetyksiä asiakkaille eri puolilta maailmaa avaimet käteen -palveluna. GoodMood ideoi myös sisältötuotantoja verkkoviestintään. Yrityksen toimipisteissä Helsingissä ja Turussa sekä myyntikonttoreissa Lontoossa ja Freiburgissa työskentelee yli 60 goodmoodilaista. GoodMood WIP® on johtava reaaliaikaisten ja tallennettujen esitysten verkkoviestintäsovellus. Se mahdollistaa liikkuvan kuvan tehokkaan käytön osana yritysten, oppilaitosten ja julkishallinnon viestintäratkaisuja yhdistämällä ainoana maailmassa webcastingin, täysin ohjelmistopohjaisen videoneuvottelun, web-tv:n, julkaisuportaalin sekä monipuoliset hallintatyökalut yhteen käyttöliittymään. GoodMood WIP® tehostaa organisaatioiden liiketoimintaa ja vähentää viestintään liittyviä kustannuksia. Lisätiedot: Ismo Laitakari, johtaja, Webcasting Services, GoodMood Matkaviestin: 040 503 7364, S-posti: ismo.laitakari@goodmood.fi