Mercuri International Oy parantaa oppimiskokemusta GoodMoodin avulla

Report this content

Mercuri International Oy parantaa oppimiskokemusta GoodMoodin avulla Mercuri International Oy hyödyntää webcasting-lähetyksiä osana koulutustarjontaansa. GoodMood WIP 3.2® - ratkaisulla toteutettujen lähetysten tavoitteena on parantaa oppimiskokemusta ja tehostaa viestintää. Mercuri on identifioinut useita käyttötilanteita, joissa webcasting tehostaa oppimisprosessia. Tarkoituksena on mm. tehostaa valmennuspäivien välistä ajankäyttöä erilaisilla etätehtävillä, jotka toimitetaan vastaanottajille webcastingin avulla. "Uskomme, että webcasting-ratkaisut osana valmennusta ovat tulleet jäädäkseen. GoodMood WIPin avulla parannamme oppimiskokemusta ja asiakastyytyväisyyttä. Nyt olemme liikkuvan kuvan ja Internetin hyödyntämisessä vasta alkumetreillä", toteaa Mercuri International Oy:n varatoimitusjohtaja Kim Mäki. Mercuri hyödyntää webcasting-ratkaisuja asiakaskohtaisesti. GoodMood WIP räätälöidään asiakastarpeen ja asiakkaan graafisen ilmeen mukaisesti. "Olemme yhdessä Mercurin kanssa luoneet ASP-liiketoimintamallin, joka on win-win. Liikkuvan kuvan sovelluksemme räätälöitävyys ja helppokäyttöisyys mahdollistavat innovatiivisen toimintamallin, jossa Mercurin asiakkaat todella saavat vastinetta koulutukseen sijoittamilleen rahoille", iloitsee GoodMoodin toimitusjohtaja Olli Ilmolahti. Mercuri International Oy toimii myös GoodMood WIP -sovelluksen jälleenmyyjänä omassa asiakaskunnassaan. Lisätiedot: GOODMOOD MERCURI INTERNATIONAL OY Mr. Kimmo Luoma Mr. Kim Mäki Marketing Manager Deputy Managing Director Tel. + 358 201 200 167 +358 9 681 681 Mobile, +358 50 372 5693 + 400 413 359 Fax. +358 201 200 170 + 358 9 681 68332 kimmo.luoma@goodmood.fi kim.maki@mercuri.fi Kanavaranta 7 E 24, Vattuniemenkuja 4 E, FI-00160 Helsinki, Finland FI-00210 Helsinki, Finland GoodMood WIP 3.2 Mercuri International Moving information, not people Taking Sales to a Higher Level ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://wpy.waymaker.net/client/waymaker1/WOLReleaseFile.aspx?id=67884&fn=wkr0001.pdf