Koska haluamme maailmasta turvallisemman…

Report this content

Terrorismi ja sen uhka, asiat joiden kanssa emme onneksi ole juurikaan olleet tekemisissä, ovat nousseet tänä päivänä ajankohtaisiksi myös Pohjoismaissa. Pohjoismaat ovat muuttumassa terrori-iskujen tukialueesta myös itse kohteiksi. Eri maiden viranomaiset ovat reagoineet tilanteeseen: hallinto- ja sotilaskohteita sekä lähetystöjä, tehdasalueita, energiantuotantolaitoksia ja muita potentiaalisia kohteita suojataan tälläkin hetkellä. [1][2]

Perimeter Protection Groupin, yhden Euroopan  johtavista kehäsuojauksen tarjoajista, turvallisuustuotteiden kysyntä on noussut dramaattisesti. Monet näistä turvallisuusprojekteista tehdään usein hiljaisuudessa ilman median läsnäoloa. Kun käsitellään hankkeita, joissa turvallisuus ja toiminta ovat avainasemassa, on tärkeää että asennetut tuotteet täyttävät korkeat vaatimus- ja laatutasot.  Me tiedämme, että ongelmat ovat samankaltaisia eri maissa ja valtiolliset rajat ylittävän yhteistyömme avulla meillä on mahdollisuus tarjota tarkkaan testattuja ratkaisuja, jotka täyttävät nämä vaatimukset. Kaikki Perimeter Protection Groupin korkean turvan tuotteet on testattu kattavilla tutkimuksilla ja törmäystesteillä käytännössä, ja kaikki ne on myös sertifioitu kansainvälisten standardien mukaisesti.

Viime vuoden aikana GPP on tehnyt useita korkean profiilin asennuksia aikaisemmin mainituilla alueilla käyttäen joko pollareita, wedge barrierejä tai erikoisportteja.

Jos haluat lisää tietoa tuotteistamme, klikkaa
www.perimeterprotection.net/products/highsecurity
www.perimeter.fi

Sources:
[1] SUPO Annual Report 2011

[2] SÄPO Annual Report 2011

GPP Perimeter Protection OY
Marko Heiskanen
marko.heiskanen@perimeter.fi

GPP Perimeter Protection Oy on kehä- ja aluesuojauksen ammattilainen joka valmistaa, tuo maahan ja urakoi turvallisuustuotteita, komponentteja ja kokonaisia järjestelmiä. Toteutamme asiakkaamme tarpeita vastaavat ratkaisut suunnittelusta, asennuksiin, kytkentään ja käyttöönottoon saakka. Huoltomme turvaa asiakkaidemme järjestelmien toimivuuden pitkälle tulevaisuuteen. Tyypilliset toimituksemme sisältävät aidat, portit, puomit, aluehälytyksen, oviautomatiikan sekä rakennusten sisälle henkilöiden kulunhallintaan aulaportit sekä turvasulut. Järjestelmiemme avulla asiakkaamme suojaavat omaisuuttaan sekä hallitsevat ja ohjaavat tehokkaasti alueellaan tapahtuvaa ajoneuvojen ja henkilöiden liikkumista. Toteutamme tarvittaessa joko osia tai kokonaisia järjestelmiä sisältäen toiminnallisuuden ja järjestelmien ohjaukset asiakkaan tarpeiden mukaan.

Avainsanat: