Julbo Looping Color Flash

Report this content

Julbon Looping aurinkolasit ovat hauskat ensilasit perheen pienimmille. Helppo käytettävyys ja mukavat materiaalit saavat lapsen käyttämään laseja herkkien silmiensä suojaksi. Mehukkaat värit ihastuttavat ja huippu materiaalit pitävät huolen siitä, että lapsesi tähtisilmät ovat turvassa. Uusi Color Flash viimeistely tekee laseista vielä hienommat ja parantaa valonsuodatusta.

Julbon Looping lasit on kehitelty erityisesti perheen nuorimpia silmälläpitäen. Mallista löytyy sopivat niin vastasyntyneelle kuin jo muutaman vuoden täyttäneille. Parasta näissä laseissa on se, että lapsi saa opetella käyttämään niitä ihan itse. Looping -laseissa on joustavat kehykset ja sangat, joten lapsen on turvallista itse venyttää ne päähänsä. Kehys on käännettävä ja näin ollen ei ole väliä kummin päin lasit päähän sujahtaa. Pyöreät kulmat ja kaarevat sangat saavat lasit pysymään päässä kesken hurjimpienkin leikkien. Sankoihin saa kiinnitettyä myös pään taakse kiinnitettävän litteän kuminauhan.

Lasten silmien suojelu on erittäin tärkeää. Silmässä oleva mustuaisaukko on lapsilla suurempi kuin aikuisilla. Tämän vuoksi silmään pääsee enemmän valoa - myös haitallisia UV-säteitä. Myös silmän linssi on lapsilla vielä aikuisia kirkkaampi, ja tämän vuoksi läpäisevämpi. Lapset eivät myöskään osaa varoa valoon katsomista ja välttää kirkkautta, joka heijastuu paljon myös muualta kuin auringosta. Hiekka, vesi ja lumi heijastavat auringonvaloa myös alhaaltapäin. Hohtava hanki heijastaa jopa 80 % auringon valosta. Liiallinen silmän altistuminen auringolle aiheuttaa päänsärkyä ja pahimmillaan jopa muutoksia silmäpohjassa. Aurinkolaseja tulee kuitenkin käyttää vain aurinkoisella ja valoisalla säällä. Lapsen näkö kehittyy paremmin ilman tummaa linssiä silloin kun sitä ei tarvita.

Spectron polycarbonaattilinssi on kevyt, mutta kestää hyvin iskuja. Kaikki Julbon linssimateriaalit takaavat 100 % suojan UVA, B, ja C säteitä vastaan. Looping 2 ja 3 uusi värikäs linssin viimeistely tekee linssin pinnalle peilimäisen efektin, joka parantaa näkyvän valon suodatusta. Linssit soveltuvat lapsille kaikenlaisiin olosuhteisiin.

Greendoor Oy

388 (0)10 4702630