Casio aloittaa toimisto- ja koulutarvikkeiden myynnin Suomessa

Casion Suomen markkinointi- ja myyntiyhtiö aloittaa toimisto- ja koulutarvikkeiden myynnin Suomessa. Yhtiön tavoitteena on entistä tiiviimpi yhteydenpito koulujen ja opettajien kanssa, ja sen myötä vahvempi markkina-asema suomalaisilla koulutarvikkeiden markkinoilla.

Casion Scandinavia A/S:n Suomen markkinointi- ja myyntiyhtiö aloittaa 1. huhtikuuta 2012 Casion toimisto- ja koulutarvikkeiden (laskimien) markkinoinnin ja jakelun Suomessa. Tällä järjestelyllä Casio ottaa seuraavan askeleen kasvutavoitteidensa saavuttamiseksi, ja vahvistaa markkina-asemaansa Suomessa. Samalla Casio haluaa rakentaa entistä tiiviimpää yhteydenpitoa koulujen ja opettajien kanssa vahvistaakseen markkina-asemaansa koulutarvikkeiden markkinoilla.

Casio Scandinavia A/S:n toimitusjohtaja Eivind Hovden on tyytyväinen siitä, että toimisto- ja koulutarvikkeet ovat jatkossa osa Casio Scandinavian Suomen myyntiyhtiön portfoliota.

− Yhdistämällä toimisto- ja koulutarvikkeiden markkinointi-, myynti- ja jakeluvastuun Suomen myyntiyhtiölle, pystymme yhdessä jälleenmyyjien kanssa laajentamaan menestystämme näissä tuotteissa tällä meille tärkeällä markkina-alueella, sanoo Hovden.

− Suomi on tärkeä markkina-alue Euroopassa, sanoo Kazuyuki Yamashita, Casio Europe GmbH:n toimitusjohtaja. Yhdistämällä toimisto- ja koulutarvikkeiden liiketoiminnot osaksi Casio Scandinavian Suomen myyntiyhtiötä pystymme hyödyntämään kaiken tiedon ja osaamisen tuotteidemme markkinoinnissa ja myynnissä. Casio Scandinavian kanssa pystymme luomaan entistä vahvemman markkina-aseman Casiolle Suomessa, ja yhdessä eurooppalaisten tytäryhtiöidemme kanssa välitämme kuluttajille yhtenäistä brändiviestiä. Jatkossa sekä jälleenmyyjät että kuluttajat saavat selkeämmän kuvan laadukkaista tuotteistamme.

Jokainen kiinnostunut jälleenmyyjä voi jo nyt rekisteröityä Casion toimisto- ja koulutarvikkeiden jälleenmyyjäksi sähköpostitse info@casio.fi ja ottaa näin yhteyttä Casion Pohjoismaiden toimistoon. Varsinainen yhteistyö jälleenmyyjien kanssa käynnistyy 1. huhtikuuta 2012 alkaen. Ennakkorekisteröitymisen avulla Casio haluaa edistää suoraa yhteydenpitoa suomalaisten jälleenmyyjien kanssa heti huhtikuun alusta alkaen.

Kokonaisuudessaan Casio Scandinavian A/S:n Suomen markkinointi- ja myyntiyhtiö vastaa 1. huhtikuuta 2012 alkaen Casion Digital Imaging- ja Office&School equipment -tuotteiden markkinoinnista ja myynnistä Suomessa.

Eivind Hovden, toimitusjohtaja, Casio Scandinavia A/S, puh. +44 992 12 397, eivind.hovden@casio.no

CASIO Computer Co., Ltd. is one of the world's leading manufacturers of consumer electronics products and business equipment solutions. Since its establishment in 1957, CASIO has strived to realise its corporate creed of "creativity and contribution" through the introduction of innovative and imaginative products. Today, CASIO's offerings include timepieces, digital cameras, mobile phones, electronic dictionaries, calculators, musical instruments, system equipment, and electronic components such as LCDs. The CASIO Group employs more than 12,000 people worldwide, shipping over 100 million products per year, with net sales of 342 billion yen (approx. US $ 4.4 billion) in the fiscal year ended March 2011. News and product information from CASIO are available at http://world.casio.com