Consti laajentaa toimintaansa Pirkanmaalla – korjausrakennusyritys KP Kuoppamäki Oy Constin omistukseen

Consti Yhtiöt Oyj on 3.7.2017 toteutuneella yrityskaupalla ostanut tamperelaislähtöisen korjausrakennusyrityksen KP Kuoppamäki Oy:n. Kaupan myötä Consti Yhtiöillä on tarjota kaikki korjausrakentamisen ja huollon palvelut myös Pirkanmaalla.

KP Kuoppamäki Oy:n liikevaihto vuonna 2016 oli noin 6 miljoonaa euroa. Yrityksellä on menossa 20. toimintavuosi, ja se työllistää 16 korjausrakentamisen ammattilaista.  Pääasiassa saneerausurakoita ja toimitilamuutoksia toteuttava korjausrakentaja on Tampereen alueella vankka toimija.

Tampereen alue on pääkaupunkiseudun jälkeen Suomen merkittävin kasvukeskus, ja samalla Constin toiseksi suurin toiminta-alue.

– Tämän kaupan jälkeen Constin kaikki palvelut – korjausurakointi, talotekniikka ja julkisivut –ovat myös Pirkanmaan asiakkaidemme käytössä, kertoo Consti Yhtiöiden toimitusjohtaja Marko Holopainen.

– Olemme laajentaneet palvelupakettiamme Pirkanmaalla pala kerrallaan. Tavoitteenamme on ollut täydentää alueelle kaikki korjausrakentamisen palvelut.  Nyt toteutunut kauppa on konkreettinen osa tätä strategiaa, Holopainen jatkaa.

Myös KP Kuoppamäki Oy:n toimitusjohtaja Kimmo Kuoppamäki näkee yhdistymisen luontevana jatkumona yrityksen positiivisessa kasvukehityksessä.

– Olemme kokonaisvaltainen korjausurakoinnin palveluntarjoaja, jonka toiminnan kulmakivet eli joustavuus, asiakaspalvelu ja ongelmanratkaisukyky ovat juuri niitä asioita, joita myös Constissa arvostetaan, Kuoppamäki sanoo.

Koko KP Kuoppamäki Oy:n henkilöstö siirtyy kaupan myötä Constin palvelukseen. Myös Kuoppamäen nykyiset asiakkaat siirtyvät Constin asiakkaiksi, ja kaikki olemassa olevat sopimukset jatkuvat ennallaan.

Consti Yhtiöt Oyj, toimitusjohtaja Marko Holopainen, puh. 0400 458 158, marko.holopainen@consti.fi

KP Kuoppamäki Oy, toimitusjohtaja Kimmo Kuoppamäki, puh. 0500 733 872, kimmo.kuoppamaki@kuoppamaki.fi

Consti on yksi Suomen johtavia korjausrakentamiseen ja taloteknisiin palveluihin keskittyneitä yhtiöitä. Consti tarjoaa kattavasti talotekniikan, linjasaneerauksen, korjausurakoinnin, julkisivusaneerauksen sekä muiden vaativien kohteiden rakennus- ja huoltopalveluita sekä asuintaloille että toimitiloille. Yhtiöllä on kolme liiketoiminta-aluetta: talotekniikka, julkisivut ja korjausurakointi. Vuonna 2016 Consti-konsernin liikevaihto oli 262 miljoonaa euroa, ja se työllistää noin 1 000 korjausrakentamisen ja talotekniikan ammattilaista. Consti Yhtiöt Oyj on listattu Nasdaq Helsinki Oy:n pörssilistalla, ja sen kaupankäyntitunnus on CONSTI. www.consti.fi