Consti osti kattoratkaisuihin erikoistuneen Pisara Steel Oy:n

Consti Yhtiöt Oyj on 9.3.2017 toteutuneella yrityskaupalla ostanut vuodesta 2000 toimineen, kattoratkaisuja tekevän Pisara Steel Oy:n. Kaupalla vahvistetaan Constin julkisivuyksikköä.

Pisara Steel Oy on Pohjanmaalla ja pääkaupunkiseudulla toimiva kattoremontteihin ja -saneerauksiin erikoistunut yritys. Sen liikevaihto oli vuonna 2016 noin 2,4 miljoonaa euroa.

Koko Pisara Steel Oy:n henkilöstö siirtyy kaupan myötä Constin palvelukseen. Myös Pisara Steelin nykyiset asiakkaat siirtyvät Constin asiakkaiksi, ja kaikki olemassa olevat sopimukset jatkuvat ennallaan.

Pisara Steelin referenssilista on kattava: kattoremonttikokemusta on kertynyt kirjastoista virastotaloihin ja kouluihin sekä kerros- ja rivitaloyhtiöistä isoihin halli-, tehdas- ja kaupparakennuksiin.

– Kartoitamme jatkuvasti potentiaalisia yrityksiä, joiden avulla toteutamme strategiamme mukaista kasvua. Tämä kauppa vahvistaa Constin julkisivuyksikköä, ja saamme riveihimme uusia, hyviä osaajia ja runsaasti kokemusta, Consti Yhtiöt Oyj:n toimitusjohtaja Marko Holopainen taustoittaa.

– Myös Pisara Steel on laajentanut toimintaansa vuosien varrella yrityskauppojen myötä. Siirtyminen osaksi Constin tiimiä on luonteva ja positiivinen jatkumo myös meidän kasvukehityksellemme, kertoo Pisara Steel Oy:n toimitusjohtaja Esa Jaskari

Consti Yhtiöt Oyj, toimitusjohtaja Marko Holopainen, puh. 0400 458 158, marko.holopainen@consti.fi

Pisara Steel Oy, toimitusjohtaja Esa Jaskari, puh. 050 309 8990, pisara-steel@netikka.fi

Consti on yksi Suomen johtavia korjausrakentamiseen ja taloteknisiin palveluihin keskittyneitä yhtiöitä. Consti tarjoaa kattavasti talotekniikan, linjasaneerauksen, korjausurakoinnin, julkisivusaneerauksen sekä muiden vaativien kohteiden rakennus- ja huoltopalveluita sekä asuintaloille että toimitiloille. Yhtiöllä on kolme liiketoiminta-aluetta: talotekniikka, julkisivut ja korjausurakointi. Vuonna 2016 Consti-konsernin liikevaihto oli 262 miljoonaa euroa, ja se työllistää yli 900 korjausrakentamisen ja talotekniikan ammattilaista. Consti Yhtiöt Oyj on listattu Nasdaq Helsinki Oy:n pörssilistalla, ja sen kaupankäyntitunnus on CONSTI. www.consti.fi